Hipospadias(11)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns filofteia spune:

Cami_gabi 78, multumim mult pentru ce ne-ai spus. Ai o relatie deosebita cu baiatul tau, sper si eu sa am o asemenea relatie.

pe toate mamicile si taticii si baieteii... si urez succes celor care sunt in asteptare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana c. spune:

Mihagemeni, ptr ce atatea analize??? Nu mai retin ce fel de hs are baiatul tau, dar ptr ce cariotip , citoscopie ...etc? Citoscopia aia e ptr rinichi, am auzit ca-i destul de neplacuta, deci ptr ce i-a facut-o? Mai are si alte probleme pe la rinichi, sau il banuia de asa ceva? Sunt de acord ca analizele sunt bune, dar nu prea sunt de acord cu cele dureroase decat daca e neaparat nevoie. Ma rog, nu-s doctor, dar ti-a spus ptr ce ti-a dat atatea sa-i faci? Presupun ca medicul ti le-a dat, sau nu? Mai spune-mi un lucru, ai platit ptr ele? ( stiu ca mai sunt si medici mana-n mana cu laboratoarele, sunt Stan Patitul si d-aia intreb)

Eu nu i-am facut niciun fel de analize, cand ne-a internat i s-au facut analize de sange , urina dupa operatie si ecografia, dar ecografia aia a fost acelasi lucru ca atunci cand nu i-o facea, am mai povestit eu aici, era un medic gretos, s-a uitat max 2 minute si l-a deranjat faptul ca tipa copilul, ma rog, nu mai intru in detalii, oricum degeaba a facut-o.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns filofteia spune:

Citat:
Apropo, si voua vi s-au cerut aceste investigatii sau la noi e mai grav?

Cine ti-a cerut analizele?
Ce ti-a mai cerut?

Noi inaintea operatiei am facut doar analizele de sange... si mai rau ca Adi cred ca a fost doar CrisAndy...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns genifer spune: