Burtici cu flori de liliac de mai-iunie 2010 (11)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Madamar spune:

Bine v-am regasit fetelor!

Chiar ca ati fost tare harnice in we si in acest inceput de saptamina. Eu am reusit astazi sa las singe la analize in vreo 3 locatii (unele pe motiv ca sunt preferate de medic, altele pt ca am putut face ceva gratuit... eh... am ajuns astfel sa suport 3 intepaturi intr-o singura zi...:(().
Ce ma enerveaza si socheaza in acelasi timp este ca intr-una din locatii analizele (toxoplasma si hepatite) vor fi gata abia peste 2 saptamini - 2 noiembrie, in conditiile in care programarea la medicul gin este pe data de 3o oct... ma pregatesc cu emotii pentru o noua intilnire cu beb;).

Sorry rau pt Jassy... nu am cuvinte, insa iti suntem cu toatele alaturi, in suferinta ta! Incredere insa in cel care stie ce-i mai bine pentru noi!

Jasmin, la mine au fost zero simptome pina la pozitivarea testului, sinii durindu=ma si inaintea menstruatiilor.

Cel mai rau ma termina voma + senzatia aproape permanenta de greatza, nod in git si arsuri, deasemenea, pe git... Oh... din experienta voatra anterioara... cit ar tb sa dureze aceste simptome? Eu intru acusi in saptamina 10... cineva mi-a spus azi ca va fi asa pina cind misca... e doar o legenda??? Asta ar insemna pina la 4 luni si ceva?!... Adica 16 saptamini... adik ink o luna si jumatate? :((

Insa... ce are Maica Domnului pregatit pentru mine,... e ceea ce va trebui sa suport! Nu e incotro!!!

Va doresc noapte buna si sarcina cit se poate de usoara! Pupici

Mary 9+

Mergi la inceput

Fetele mai cu vechime: cum ati facut voi sa va apara linkul ala frumusel catre evolutia lui bebe, cum arata el cu fiecare zi ce trece... vreau si euuuu!:)

Mary 9+

Mergi la inceput

Ma indrept si eu spre odihna necesara pe ca si bebik o cere... si astept semne de la voi. O noapte frumoasa si linistita!

Mary 9+

Mergi la inceput

Fetelor, nimeni din Iasi???