TEST DE SARCINA???!!!
AM UN CICLU INTARZIAT, AZI SUNT IN ZIUA A 36. aM FACUT 3 TESTE DE SARCINA DAR NU MI-A IESIT NIMIC. DOAR O LINIUTA. A MAI TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA??? SE POATE SA FIE SARCINA SAU ALTCEVA??? VOI NU A-TI TRECUT PRIN ASA CEVA??? A CATEA ZI DE LA INTARZIERE ESTE CLAR TESTUL??? VA PUP PE TOATE.
Raspunsuri
Raluk31 spune:
Nu este neaparat vorba de sarcina daca iti intarzie ciclul.Pot fi alte probleme,deci ar fi bine sa consulti un doctor.
Pe teste in mod normal scrie din ce zi se pot face.
goldi spune:
De regula testele arata adevarul, insa daca ai un ciclu neregulat nu sunt relevante. O analiza din sange pt HGC este cea mai exacta
Anca Wish spune:
Testul de sarcina de sarcina din sange se numeste betaHCG si se poate face la orice la orice clinica gen Medsana, Medicover...etc..
Elocvente ar fi si niste dozari hormonale. Poate descoperi problema.
Sanatate multa
Laura10 spune:
Buna...
si eu am aceasi problema, ieri, 11 aprilie a fost a 3-a zi de intarziere si mi-am factu testul de sarcina si a iesit negativ. imi venea sa plang de ciuda caci puteam sa jur ca sunt gravida caci: am facut tot ce trebuie ca sa raman si nu mi-a mai intarziat ciclul de multi ani... eram ca un ceas si tocmai ce am fost la gineco si mi-a zis ca sunt perfect sanatoasa si ca nu am nici o problema.
m-am lasat de fumat de o luna, dar nu cred ca are vreun efect si am luat vreo 2 saptamani tinctura de soc... nu cred sa aiba legatura...
am inteles ca si testele astea sunt de diverse calitati, eu mi-am luat unul la 8,5 parca, cutie alba cu roz... am inteles ca nu e cel mai bun...
Nici acum nu mi-a venit ciclul dar nu am dureri de sani sau greturi...
trebuia sa am deja daca eram gravida? stiu ca nu e obligatoriu la fiecare femeie, dar daca ar fi fost sa am greturi trebuia sa le am?
luna asta nu am ratat nici o zi din perioada ovulatiei asa ca musai trebuia sa fiu gravida...
Anca Wish spune: