Dr. Tutunaru (19)

Raspunsuri - Pagina 23

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claucia spune:

Aylin, nu cred ca daca sigur se impune dintr-o problema grava cezariana, nu-ti va face nimeni. Nu pot sa cred. Cu siguranta sunt medici si recunosc un moment in care este absolut necesara. Continuu mesajul pe PM.

Poate mai povestesc fetele, iti mai dau curaj, eu nu stiu multe despre nasterea cu Tutu ca ti-as spune cu mare drag.

Clau

33+ Alessia Maria

bb mic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aylin_tarcan spune:

quote:
Originally posted by claucia

Aylin, nu cred ca daca sigur se impune dintr-o problema grava cezariana, nu-ti va face nimeni. Nu pot sa cred. Cu siguranta sunt medici si recunosc un moment in care este absolut necesara. Continuu mesajul pe PM.

Poate mai povestesc fetele, iti mai dau curaj, eu nu stiu multe despre nasterea cu Tutu ca ti-as spune cu mare drag.

Clau

33+ Alessia Maria

bb mic

asa ar trebui! dar mai stii? eu sunt toma necredinciosul. am eu motivele mele sa cred ca unii doctori nu stiu de capul lor! nu tutu, altii....

Aylin, 29+

pozici

atat de mari suntem

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mishuta spune:

Aylin, se pare ca noi doua avem aceleasi nedumeriri si temeri. Eu iti cunosc povestea( urata ca si a mea) de la mamicile de iulie-august, pe care le citesc cu placere, cand am timp.
Se pare ca atunci cand te arzi o data dar bine, ca in cazurile noastre, sufli dupa in orice!!
Si eu am intrebarile astea despre cezariana cu Tutu dar vad ca nu-mi mai raspunde nimeni pe aici! Of!

Mih, gravi 26+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lordra spune:

Androix, felicitari pt. bebe . Mi-a placut tare mult povestea ta. Sper sa am si io bafta de o a 2-a nashtere la fel de placuta, ca prima....brrrrr!