Aradence minunate! (64)
Raspunsuri - Pagina 17
gabitzica spune:
Clau am fost azi pe la lucru si l-am vazut pe Claudiu.Nu am vorbit cu el ca eram in viteza. El nu a auzit de concediu medical? Sanatate multa! ce intervenie laparoscopica trebuie sa faca sora ta?
Poze
alinamoro spune:
La multi ani Magda!
Multa sanatate iti doresc si sa ai parte doar de bucurii in viata.
Ce mai faci, de ce nu mai scrii?
Noi ne chinuim cu al doilea dintisor, acum sta sa iasa si Adelina vrea doar in brate, e tare maraita, sunt cu ea in brate acum si nu pot scrie prea multe.
Clau, multa sanatate lui Claudiu si succes surorii tale, sigur va reusi pana la urma, bine ca nu sunt probleme medicale.
Alina cu www.snugglepie.com/ezb/653339.png" target="_blank"> Adelina (31.08.2006) & www.snugglepie.com/ezb/653351.png" target="_blank">Dragos (11.04.2002) poze 1, poze 2
maggda spune:
Multumesc fetelor.
Alinush pe aici nu mai intru ca voi scrieti intr-un ritm tareee alert si sincer nu pot tine pasul mai ales cand sunt de dimineata la servici.Saptamana asta sunt de noapte si mai am un pic de timp dar in rest....Sunt tare ocupata.De saptamana trecuta am inceput cu Biutza orele de engleza o data pe saptamana,Akira e la dresaj-vine dupa ea de 3 ori pe saptamana si de vineri trebuie sa merg si eu sa lucrez cu ea pt ca bate concursul la poarta(28.04).Acasa ma ocup de cel mic sa-l pregatesc pt concurs ,imi pregatesc si florile si de unde sa imi mai ramana timp?
pupici la toate
Magda si Bianca 8 anisori
http://community.webshots.com/user/danut1965
Somleac spune:
Salut fetelor, cum va merge azi? Am fost dupa Alex la gradi cu Matia in marsupiu. Maine vad eu daca pot sa ma mai misc. Am trecut azi pe la Metro, intr-adevar au haine tare dragute. Dar eu numa ma uit ca nu-mi cumpar nimic la gabaritul asta.Astept sa termine Daria ora de engleza si o stergem iar. Cred ca trebuie sa ma tratez de viermisori