***LA REDOUTE(7)***

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Mailul l-am primit de la adresa sghysels@redoute.fr. Nu le dau nici un nr de card, clar! Dar cred ca e pe bune, pt ca imi stiu toate miscarile.

Le-am trimis raspuns ca am primit comanada de pe 1.03 care aparea la ei cu plata la livrare, ca am verificat cardul si banii apar blocati, deci e o eroare a lor, pe care astept s-o rezolve si sa ma tina la curent.

Am primit acum un extras de cont de la banca la care ma uit ca vitelul la poarta noua...

Ma rog, astept!

Claudia

POZE MARA SI MATEI
POZE PARINTI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ella_74 spune:

buna fetelor,

eu mi-am verificat acum cardul, ca am online banking si in data de 8 si 9 martie mi-au retras deja banii pentru comenzi date in 3 si 5 martie; sunt 3 comenzi; pana aseara apareau doar blocati, acum i-au si tras.

din pacate pe site nu ma pot loga sa vad ce apare la suivi...

Clau, nimeni nu are dreptul sa-ti ceara datele contului tau , inclusiv codul de securitate; eu zic sa nu trimti nimic...
Eu platesc pe net cu cardul de salariu, de la Raiffeisen, dar recunosc ca am semnat contract cu banca pentru securizarea cardului pentru plati online; sotul meu, care e softist, mi-a spus ca si asa pot sa raman fara bani,ca se pot frauda usor cardurile, dar eu nu ma invat minte :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bb_alinus spune:

Legat de "furat" banii de pe card la plati online, evident ca e posibil insa trebuie sa va asigurati ca atunci cand sunteti pe pagina in care va dati coordonatele de pa cartea de credit este scris "httpS...." si apoi siteul in sine, acel S inseamna ca sunteti intr-un spatiu securizat ( Acest s apare doar la pagina cu plata!!)
Si in nici un caz sa nu raspundeti cu date confidentiale cand primiti mailuri ca venind din partea bancii sau mai stiu eu cui.

Noi am primit un mail odata care venea zice-se din partea unui mare magazin si in care ni se cerea sa ne decidem daca cumparam sau nu ceea ce pusesem in cos...ori noi never ever asa ceva.

Parerea mea, maxima prudenta dar sa nu cadem in extrema cealalta si sa ne fie frica de furt asa fara motiv.

Numai bine,
Alina


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bb_alinus spune:

Claujro parerea mea e sa nu le dai date de pe cc pe email!! In nici un caz! Mi se pare cam ciudata toata chestia care ti se intampla si imi vine greu sa cred ca La Redoute ar face asa ceva, ar fi prea neprofesionist din partea lor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Nu le dau nici un nr. de card. Dar ce ma face sa cred ca e pe bune e ca si pe pagina cu situatia comenzilor de pe la redoute apare ce mi-a zis tipa in mail. Adica unele comenzi apar cu plata la livrare . De unde pana unde? Ca tocmai am primit acasa o comanda care la ei apare cu plata la livrare

E clar ca au probleme interne si asta e si cauza pt care fetele nu au primit pachetele, nicidecum posta romana.

De ex comanda mea de pe 1.03 are data postei franceze 6.03 si a ajuns la mine la usa pe 9.03.


Claudia

POZE MARA SI MATEI
POZE PARINTI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bb_alinus spune:

Claudia pe bune sau nebune ideea e ca cineva iti cere cc pe email si asta suna cam dubios deja. Io nu o dau pe a mea nici prietenei mele de la care imi iau bilete de avion ii spun ca o sun si ii spun la telefon dar nu o scriu niciodata pe email.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Nu imi suna deloc ok adresa de mail Clau, cred ca e hackerit site-ul si de acolo are si informatiile despre tine si de aia si raspund prompt la mesajele tale. Nu are nici o logica partea de litere care e ID-ul sa zic.
Eu am scris aseara sa imi retrimita produsele si sunt tare curioasa ce raspuns primesc. Ca astia nu raspund repede.
Madau, apropo de dat banii inapoi eu am o nelamurire. Mie in mail mi-au scris ca nu pot sa imi re-alimenteze cardul dar imi amintesc ca cineva caruia i se retrasesera banii pentru niste pantofi care nu erau pe stoc i-a primit inapoi tot pe card. Nu prea mai pricep ce zic oamenii astia ca sunt diferiti cei ce raspund. Oricum as prefera sa imi vina coletele.
Raman la parerea ca au bulibaseala in baza de date, probabil apar coletele ca trimise (ale mele ma refer) dar ele de fapt jur ca nici nu au plecat de acolo.... Altfel ajungeau, dovada ca cele care primiti comenzile (fericitelor) le primiti in 8-10 zile.
Va pup, intru de acasa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

quote:
Originally posted by claujro

Va mai pun o data mailul, poate intelegeti voi mai bine:

Hi,

It is your order on February 28th which has been cancelled. Your credit card has not been charged. It seems there is a problem with your card because your replace this order today but once again the payment is on delivery. Is it the first time you used this credit card online ? Would you indicate by fax to my intention your credit card number with the 3 last digits back and expiry date in order I made inquiries with our specialized department with the credit cards. Because when I consult your file there are other orders with payment on delivery. My fax number is 33 3 20 24 73 94. Indicate your client n° . It is not secured at my e-mail address.
Best regards.
Sabine Ghysels.
Service Relation Clients. La Redoute.



Claudia

POZE MARA SI MATEI
POZE PARINTI





Dar nu mi-au cerut numarul de card pe mail! Cica sa-l dau pe fax ca adresa de mail nu e sigura... Ma rog...

Fetelor, va multumesc ca ati avut rabdare sa-mi cititi mesajele, sa imi dati sfaturi si sa imi spuneti parerea voastra!

Claudia

POZE MARA SI MATEI
POZE PARINTI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cin spune:

Adresa de mail de la care a primit Claudia hai sa zicem ca ar insemna Sabine Ghysels (sghysels)...dar e dubios. nimeni nu ar trebui sa ceara asa ceva, pe mail sau fax, nu conteaza
probabil, cum spune aissa, au ei problemele lor...
Parca tot Claudiei i-au dat bani inapoi pe card, asa-i??

Nicoleta, mami de Vlad Cristian
o floare pt doamne

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

aissa, la ce ID te referi???

Eu sunt aia cu pantofii . Am dat comanda, mi-au blocat banii si apoi mi-au spus ca nu ii mai au pe stoc. I-am anulat si mi-au lasat banii respectivi in cont. DAR asta se intampla pe site - pe site am anulat, pe site m-au anuntat, in spatiul de la suivi de commandes- nu pe mail ca acum...

Si totusi de ce pe site apar unele comnezi cu plata la livrare????

Claudia

POZE MARA SI MATEI
POZE PARINTI

Mergi la inceput