Gradinita germana - N Iorga

Gradinita germana - N Iorga | Autor: eunice78

Link direct la acest mesaj

Buna!
Actualmente baiatul meu e la o gradi cu predare exclusiv in lb germana particulara, insa am o serie de nemultumiri . Din aceasta cauza vreau sa il mut din toamna la gradi de stat, pe N Iorga. Problema mea este urmatoarea:in toamna sotul meu a fost la acesta gradinita, iar directoarea s-a plans ca nu are personal calificat, ca educatoarele sunt studente care vin si stau putin salariile fiind mici.
Vreau sa stiu daca intr-adevar este o asemenea fluctuatie de personal la aceasta gradinita( sau dir a zis doar asa ca sa ne taie elanul pt ca inca nu "cotizasem"? ). Adica nu mi-ar conveni sa aiba copilul alta educatoare in fiecare semestru.
De asemenea ma intereseaza cum sunt ( cate si in ce perioade) vacantele la stat?
Multumesc!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mamabuna spune:

copilul meu nu este la gradinita de stat de pe Iorga, este tot la o gradi particulara. 2 prietene insa au una fetita la o grupa mai mare si alta baietelul la grupa mijlocie si situatia este intr-adevar cea descrisa de tine: educatoarele intr-adevar pleca din cauza salariilor si au fost perioade mai lungi in care copiii nu au avut deloc educatoare speciala de limba germana.alte dezavantaje sunt: grupele cu un numar foarte mare de copii si obligatia de a cotiza permanent daca vrei sa se ocupe si de copilul tau. lasaind la o parte aceste dezavantaje prietenele mele sunt nemultumite ca cei 2 copilasi nu au invatat deloc germana. (sau oricum foarte putin).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alias spune:

Subscriu si eu mameibune.
Si eu am o prietena care si-a mutat fetita de la gradinita din Iorga
dupa aproape un an.Invatatoarele asteptau continuu atentii , iar copiii erau multi in grupa si nu se ocupa nimeni de ei.