Buna ziua,
Am cerut pt un anumit produs mai multe detalii acum vreo 3 zile si n-am primit nici un e-mail. Intre timp am luat produsul din alta parte; ar fi fost in avantajul dvs sa raspundeti mai repede...ca nu l-as fi luat doar pe baza descrierilor de pe site.
In caz ca va este de folos, pe viitor...
37 fix
Sigur ca ne este de folos pe viitor. Multumim pentru mesaj si pentru intelegere. In mod normal, raspundem pe mail in cateva ore, maxim a doua zi (lucratoare). Numai ca acum, la reluarea activitatii dupa vacanta, pe e-mail ne asteptau zeci si sute cereri de informatii, zeci de intrebari pe PM. De aceea sunt intarzieri in raspunsuri. Si pe langa asta, telefonul la care se pot solicita informatii si care este pe site, la pagina dewww.buburuza.com/Scripts/contactUs.asp" target="_blank">Contact suna in continuu. Raspundem, asadar, si pe mail, si la telefon, si la PM-urile de pe forum, si chiar direct pe forum...
Exista deja un subiect asemanator, asa ca voi muta si postarile de la acest subiect, dincolo, iar pe acesta il voi inchide.
Insa nu inainte de a-i oferi o floricica colegei noastre care se ocupa de relatia cu clientii si care, zilele astea este super-super-super solicitata. Ca sa o citez; "Nici macar nu mai stiu cum ma cheama!"
O cheama Luminita. :))