Mamici de martie – aprilie 2007 (11)
Raspunsuri - Pagina 7
mada_rozz spune:
Rebiana,sa dea Dumnezeu sa fie totul bine.Iti tin si eu pumnii si sunt alaturi de tine.Stai linistita si ai sa vezi ca totul o sa fie super.
Si eu am,fetelor,dureri de burta destul de des,si intariri de burta...nu mai zic.
Tzuna,si eu am fost saptamana trecuta racita,ma durea in gat destul de rau si am luat homeogene 9,care e din aceeasi gama cu oscilococcinum.Sunt medicamente homeopate si sunt recomandate gravidelor.In rest,mult ceai cu lamaie si miere.Doctorul meu mi-a spus ca nu am voie sa iau mai mult de o pastila de paracetamol pe zi,dar nu am luat deloc.Am preferat tratamentul naturist.
Cat despre analize,am facut exact ce a facut si Paxela,doar ca trebuie sa refac Toxoplasmoza si Chlamidia,care sunt negative si trebuie repetate lunar.A...si mi-a mai dat culturi de col si streptococul B.
Pupici,
Mada26+
http://image.lafemmebonita.com/c/f137647.jpg
Mihaelaaa spune:
`Neata burtikute,
Am intrat sa va zic ca am mai pus si eu niste pozici..
In rest sunt bine,doar ca am emotii din cauza examenului de astazi! Tineti-mi pumnii.....
Mihaela23+
carla_lia spune:
gravidutze!
Mihaelaaa iti tinem pumnii.
Rebiana si eu sunt alaturi de tine si sper sa fie totul ok. Poate e bine sa faci urmatoarea echo in alta parte. Iti spun asta tinand cont ca si eu am mers la acelasi ecograf si mie mi s-a parut totul destul de superficial.
In rest, la noi toate bune. Deja ma simt si intr-o saptamana m-am intrecut cu greutatea; am pus 3 kg..
Sper ca sapt. asta sa am net si acasa, ca taare mult mi-ati lipsit in astea 3 zile de mini-vacanta
Lia 23+
carla_lia spune:
Absoluta, eu stiu ca o sa luam 6 mil. indemnizatie (doar mamicile care in ultimele 12 luni au cotizat la asigurarile sociale ) + 2 mil. alocatie. Deci, in total 8 mil.
Lia 23+
roxygeo spune:
Buna ziua la burtici!