scoala - oaia neagra a societatii romanesti
Raspunsuri - Pagina 9
capcaunul spune:
quote:
Originally posted by grati.ela
sunt multi profesori lipsiti de interes...am convingerea ca sunt atat de prinsi de plictis incat nici 5000E lunar nu i-ar readuce la "viata".
Profesorii universitari castiga curent 1000E si peste. Cati dintre ei merita sa ramana la catedra? Nu voi scoate din burta nici o cifra ci voi aminti evaluarea facuta acum o luna de ministerul educatiei, care releva ca sunt numeroase facultati ai caror profesori au publicat ... 0 (zero) articole in revistele de specialitate.
grati.ela, bine le zici cu autonomia si managementul institutiilor de invatamant.
buggy spune:
Cl, cand am spus "mediu" am inclus si parintii si familia si prietenii si cam tot ce exista in jurul copilului pana la scoala, deci sigur ca m-am referit si la cei 7 ani de acasa. Din pacate m-am facut prost inteleasa vis-a-vis de problema banilor despre care dc va amintiti, nu am vrut sa o includ. Sunt de-acord si convinsa ca salariul este mic, ca situatia este proasta, ca ar trebui imbunatatita, am sustinut doar ca nu banii rezolva toate problemele despre care discutam aici si mi-as fi dorit sa reusim sa purtam o discutie dincolo de bani atat. Inteleg ca luati personal tot ceea ce se scrie aici, insa este o greseala acest lucru. Daca va uitati cu atentie cati scriu la acest subiect o sa vedeti ca sunt cam aceleasi persoane carora le pasa si tocmai noi sa deviem discutia in cearta... Profesorul la care noi ne referim aici este profesorul care nu va citi niciodata (sau poate doar prin nu stiu ce intamplare) acest gen de subiecte pentru ca nu-l intereseaza, sau pentru ca nu este la curent cu acest gen de comunicare