zece praline belgiene

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ror spune:

Ca sa vezi, eu asteptam ora 12 ca sa pot incepe cu urarile. Am uitat ca pe forum avem ora Romaniei.
Draga Despe,
LA MULTI ANI, LA MULTI ANI, LA MULTI ANI!!!!!
Sa fii fericita, sanatoasa si sa ai parte de multe bucurii, impliniri, realizari...
Distractie placuta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns scumpi spune:

MULTI ANI TRAIASCA MULTI ANI TRAIASCA LAAA MUUULTIII ANIII!!! Draga Despe iti urez din toata inima sa ai parte numai de bucurii alaturi de cei dragi, sa fii fericita, iubita si sanatoasa. Petrecere frumoasa maine!!!
Ror in noiembrie incep cursul.
Anky sincere condoleante pt. bunica ta.
Oana imi pare rau pt. ce ti s-a intamplat, dar cum bine a zis si Ror masina se repara, tu sa fii sanatoasa.
Bepii luni sunt in fata televizorului. De-abia astept sa te vad. La 18.30 incepe emisiunea?

Gata fete fug sa fac nani multi pupici si un weekend minunat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bepii spune:

Despe,
Bravo fetiza, te-ai descurcat in nederlands. Cand ti-am dat site-ul n-am stiut ca-i numai in nederlands dar acum m-am uitat si am vazut ca nu-i si-n franceza. Ai ghicit bine, duur inseamna cat tine calatoria si difera in functie de tipul trenului adica rapid sau personal. O sa va astept atunci la 10.46. daca vreti sa veniti mai devreme iar e bine, o sa puteti sta mai mult.
Inca o data "La multi ani" si viata sa-ti aduca numai bucurii si satisfactii pe toate planurile.
Pupici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmita_baby spune:

Multi ani traiasca, multi ani traiasca LA MULTI ANI... Cine sa traiasca, cine sa traiasca LA MULTI ANI... Despe sa traiasca, despe sa traiasca LAAAAAAAAAAA MUUUUUUUUUUUULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIII! :-)
Iti doresc tot binele din lume draga Despe!

Mello motanelul iubit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MadyG spune: