Profesorul Trasnit de la Fun Science

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns annita72 spune:

Mi se pare super, ce faceti voi aici!

Vrem si noi, in Craiova!!!!



http://pg.photos.yahoo.com/ph/ileanastama/my_photos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Preda spune:

Ideea este excelenta, si am auzit vorbindu-se despre voi.
Spune-ne ceva si despre preturi.

Multumesc



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

Preturile noastre sunt diferite in functie de tipul activitatilor.
In scoli sau gradinite un atelier(o ora) costa 5 euro de copil inclusiv tva la o clasa de maxim 30 de copii. In mod normal media optima a atelierelor ar fi de 1 atelier pe saptamana. Atelierele au legatura intre ele, abordand o tematica lunara. De ex luna noiembrie este luna Anatomiei, copiii vor afla foarte multe despre corpul uman.
Cele 4 ateliere sunt: “Din ce este format corpul uman”
“Masinaria corpului uman”
“Cunoasteti simturile”
“Vibratiile si corzile vocale"O alta parte a activitatilor noastre sunt petrecerile private.
Fun Science poate veni la locul petrecerii cu masinarii si materiale care fac deliciul copiilor.
Sarbatoritii fac parte din spectacol, jucand rolul de asistenti ai Profesorului Trasnit; pot fi magicieni sau inventatori si vor participa la experimente spectaculoase.
Preturile si tipurile petrecerilor private sunt afisate la noi pe site la sectiunea "distractie". In cazul in care clientul este nemultumit de prestatia noastra in cadrul petrecerii, Fun Science ofera programul gratuit. Aceasta este politica companiei noastre.De asemenea mai organizam petreceri pt copiii angajatilor din diferite companii : de ex de 1 iunie am avut un astfel de eveniment pt Zentiva ( fostul Sicomed), Pepsi, cu ocazia inceperii noului an scolar am fost la cele doua fabrici Tenaris-Calarasi si Zalau etc.
Preturile acestora sunt in functie de durata si numarul de copii.Oferta noastra este practic nelimitata. Preturile fiind stabilite in functie de coordonate."Pentru Barbye, una dintre noi- trebuie sa ajuti!
"http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=1
"Mi s-a spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat" - Confucius
www.funscience.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

Buggy eu am fost cu Ozi la CityMall. Am o sugestie: sa micsorati un pic durata unui spectacol in special la cei mici pentru ca ei obosesc si nu mai prind mare lucru. Si inca ceva: partea cu premii din partea Postei e nepotrivita mai ales ca e un fel de loterie iar cei care nu "castiga" sufera. Ozi scrisese o vedere tare frumoasa bunicii si era asa dezamagita pentru ca a crezut ca nu v-a placut. Mi-a luat o zi sa-i explic ce-i cu "norocul". Mi-a placut in schimb ca antrenati copiii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

Grati.ela La City Mall a fost un eveniment local organizat de Posta Romana, care a angajat Fun Science sa desfasoare o activitate legata de evolutia transporturilor. Intr-adevar 3 ore inseamna mult in conditiile in care am lucrat cu cca 700 de copii. Daca in schimb la aceeasi activitate si chiar acelasi timp am fi avut 20-30 de copii, in mod normal nu am fi avut probleme, pt ca fiecare dintre ei ar fi beneficiat de o atentie mult mai mare, iar experimentele in sine ii fascineaza pe copii.Daca monitorii sunt in forma buna ( si sunt 99% din timp) un copil poate sta si 10 ore alaturi de ei, dar sigur ca nu in formula in care mai sunt alte sute de copii pe langa el.Legat de premii, au fost concursuri si premii organizate de Posta
Romana nu de noi. Noi am inmanat si am tras la sorti.Multumesc pt mesaj si te invit in clubul mamicilor de savanti trasniti "Pentru Barbye, una dintre noi- trebuie sa ajuti!
"http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=1
"Mi s-a spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat" - Confucius
www.funscience.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns orchid spune:

interesant - multe dintre experimentele de acolo le fac si eu cu elevii mei la scoala.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

Orchid , din pacate in scolile clasice din Romania, partea experimentala este destul de neglijata. Dar chiar si-asa exista o mare diferenta intre un experiment facut de un profesor la clasa si de un experiment facut de un profesor trasnit. Copiii sunt atat de fascinati de profesorii trasniti incat devin extrem de deschisi si accepta mult mai usor informatiile. Mai spuneam la un subiect, ca eu cred,ca Profesorul Trasnit intalnit de un copil la un moment dat, va ramane cel mai iubit profesor din copilaria si adolescenta sa, tocmai datorita unei atitudini total diferita de cea clasica cu care el este obisnuit. Maniera in sine a predarii este cu totul alta. Copiii sunt incurajati sa se exprime liber, sa se desfasoare, energia lor este canalizata intr-un mod constructiv. Scenariile si modalitatea de abordare a lor reprezinta un cumul de efort pe care il depun profesori, oameni de stiinta si psihologi. In spatele unor activitati haioase si aparent usoare sta o munca titanica. Mai exact metodologia Fun Science are la baza metode ce pot fi gasite in studiile lui Vygotsky (1987). Acest autor a descris cum invatarea stiintelor si conceptelor stiintifice trebuie relativizate la aspecte ale vietii cotidiene, creand astfel legatura logica si vizibila intre cauza si efect. Se stie de multa vreme ca motivatia si emotiile fac parte esentiala din procesul de invatare. Fun Science aduce in plus: experimentul, experienta personala. Este evident ca experimentand ceva, mai ales daca este si distractiv, este mult mai usor de amintit ulterior. De aceea motto-ul nostru este reprezentat de vorbele lui Confucius: "Mi-au spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat".In fiecare workshop participantii constata ca isi amintesc conceptele invatate care i-au distrat cel mai mult. Baza teoretica nu e altceva decat o drama educationala (Bolton 1984, Neelands 1984) si o uniune intre teorie si emotie care creeaza o noua atmosfera.Un alt sistem utilizat este sistemul interogativ Plonsky. Aceasta tehnica se concentreaza pe imbunatatirea intelegerii elevilor in locul clasicelor metode de examinare.Sistemul e simplu: in locul folosirii intrebarilor ca indicator al cunostintelor, sistemul interogativ Plonsky incearca sa foloseasca intrebarile pentru captarea si mentinerea interesului. Sunt folosite intrebari scurte carora le sunt propuse mai multe raspunsuri. Acestea sunt impartite in mai multe raspunsuri amuzante si unul logic, corect. Desigur alegerea e clara : intotdeauna elevii vor alege raspunsul corect. Aceasta le va permite sa fie mandri de contributia lor la mersul sesiunii; deasemenea ne permite sa evitam efectul distructiv al criticismului in fata colegilor. Aceasta va crea o atmosfera relaxata, eliberata de anxietatea ce apare de obicei inaintea intrebarilor, deoarece este practic imposibil sa greseasca. La fel de important este si un raspuns incorect deoarece ne permite sa generam inalte nivele de energie mentala si sa acceleram ritmul emotional provocand ceva esential: zambetul.Emotiile starnite de umor, imaginatie si joc, constituie prin ele insele un mijloc de apropiere de elevi, o legatura intre monitor si elevi.
Elevii angajati in sistemul interogativ Plonsky devin mai increzatori in cea ce vad; ei inteleg mai bine ce experimenteaza si nu se mai tem de abstractia conceptelor. Natural, nu e importanta doar intrebarea ci si modul in care e pusa. Pe baza ipotezei ca existe inteligente multiple, noi incorporam aspecte lingvistice, interpersonale si intrapersonale ca elemente ale programarii neurolingvistice. (Dilts & Epstein 1997).

Mai trebuie spus ca adaugam, desigur, si elemente synesthesice (Wagner 1998). Miscarea fizica are un rol important in procesul de invatare. Si in Fun Science am adaptat tehnicile din Asher’s Total Physical Response, imbunatatind toate acele aspecte pe care le-am considerat necesare.In acest fel, am transformat simpla imitatie fizica pe care tehnica originala o recomanda intr-o reprezentatie fizica a monitorului combinata cu interactiunea spontana a elevilor. De acea, elevii angajati in TPR, la fel ca cei ce participa la programele Fun Science, sunt activi, in miscare si cu atentia ascutita. Mai mult, metoda Fun Science a rezolvat si o problema pe care metoda TPR o prezinta: scaderea pe termen lung a atentiei. Cu Fun Science, elevii continua sa invete, in ciuda frecventarii mai multor sesiuni, deoarece, in toate acestea, ei sunt inspirati sa interactioneze cu monitorul care ii solicita mereu solutii pentru diverse probleme. Toate aceste elemente se regasesc in reprezentatia dramatica a monitorului si, avand in vedere aspectul teatral al experimentelor, se obtine efectul de invatare prin mai multe canale.Cam asta ar fi pe scurt metodologia noastra. Am vrut neaaparat sa va scriu cateva cuvinte si despre acest lucru deoarece mi se pare important sa se inteleaga mai in profunzime conceptul nostru care desi asa pare nu este doar o joaca .Astept in continuare cu drag si nerabdare parerile voastre. "Pentru Barbye, una dintre noi- trebuie sa ajuti!
"http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=1
"Mi s-a spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat" - Confucius
www.funscience.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

S-a postat de 2 ori raspunsul si fiind foarte lung am preferat sa sterg unul dintre ele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns orchid spune:

Nu vreua sa monopolizez acest topic - pentru mine aspectele si metodele pedagogice prezentate de tine Buggy ( de unde e nick-ul?) sunt parte integranta a jobului - mai putin parte teatrala si drama. Aici numai asa se face predarea.
Eu sunt plecate de ceva timp din tara si am inteles ca acestea sunt elemente noi in invatamantul romanesc.


Felicitari pentru initiativa!
Tu esti unul dintre profesori?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buggy spune:

Nu stiu daca stii filmul "Herbie the love bug" e vorba despre o broscuta vw care trece prin diferite peripetii. Nick-ul este ales de la bug-ul vw. Este masina mea preferata.Si eu sunt o profesoara trasnita uneori numele meu de scena este Samantha...de la vrajitoarea buclucasa.Intr-adevar genul acesta de abordare este foarte nou in scoala romaneasca, privit cu suspiciune uneori (firesc de altfel), un pionierat. Existam si vom merge mai departe impreuna cu cei care inteleg valoarea si consistenta activitatii Fun Science si din fericire grupul acestora este din ce in ce mai mare. Cum sa monopolizezi topicul, este o bucurie sa stam de vorba. Te rog sa intrii de cate ori ai aceasta placere. Pt astfel de discutii a fost deschis. Chiar imi doresc sa tinem legatura
"Pentru Barbye, una dintre noi- trebuie sa ajuti!
"http://forum.desprecopii.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=1
"Mi s-a spus si am uitat, am vazut si am inteles, am facut si am invatat" - Confucius
www.funscience.ro

Mergi la inceput