Berbecutzi din toata lumea....veniti aici!!!(12)
Raspunsuri - Pagina 22

raresionut spune:
quote:
Originally posted by paky
neata iubitele
gata cafelutza?
eu mi-am facut un ceai fierbinte, sunt racita cobza si am o durere de cap groaznica.
am fost la nunta sambata si cred ca m-am dat peste cap iar, abia imi trecuse cat de cat raceala.
sotul meu se simte mai bine, nu mai are dureri dar ia antibiotice pt abces.
cam atat despre mine. cred ca fac si temperatura, groaznic.
pupici de la mine.
diana13+
Paky, nu ar fi bine sa iti iei cateva zile de concediu medical sa te refaci?
Multa santate si pupici .
Alina

Pozele noastre

raresionut spune:
quote:
Originally posted by marinar
buna fete
ma bucur ca sunteti toate ok, dar mai ales puiutii vostri. si noi suntem bine, bebelina este ff activa, se zbenguie. in we am fost pe afara dar am avut grija sa nu racesc.acum sunt acasa, in medical si de pe 20 intru in prenatal, asa ca o sa ies afara numai daca este nevoie sau daca am chef.
va pup pe toate
Marina29+
burtika
Asta inseamna ca o sa fii mai des online?
Alina

Pozele noastre

marinar spune:
Alina asta ramane de vazut, o sa fiu acasa dar cum burta e din ce in ce mai mare nu prea pot sta mult pe scaun la pc, nu-mi prieste pozitia asta deloc, sau mai bine zic...nu-i place bebelinei.
Marina 29+
burtika

paky spune:
alina ma gandeam si eu sa-mi iau concediu dar nu cred ca o sa pot.
la noi in perioada asta nu este f multa treaba si programul este destul de lejer pana pe la 2-3 si nu este f incarcat, si nu cred ca o sa ma lase seful in concediu.
rares al tau ce mai face? cum se mai simte?
apropo de concedii, pana acum cateva saptamani am zis ca nu o sa-mi iau prenatal inainte sa nasc dar... acum mi-l iau pe tot si stau si cei 2 ani acasa.
asa mi-as dori un concediu, sa scau acasa cu picioarele pe pereti, sa nu fac nimic (nu ca as face ceva ). abia astept Craciunul.
sunt obosita si fara chef, o fi din cauza gripei, nu stiu, da am o stare ...