Clasa a VIII-a, batalia pentru liceu

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Browneyes spune:

quote:
Originally posted by craciunitza

Multumesc, Alexandra!
(frumos site-ul Laurei, mai lucrezi la el sau te-ai oprit?)

Dragele mele, am avut aseara sedinta cu parintii.
La noi, lucrurile stau asa:
- clasele a VIII-a invata la ultimul etaj, unde scoala arata ca acum 20 de ani, cica doar asa vor avea liniste sa invete. Chestia e ca baiatul meu are 1.80 m si abia incape in banca;
- jumatate din sedinta s-a discutat despre banchet, sa incepem sa strangem bani de acum, mi-a fost teama sa intreb la ce suma se ridica participarea la banchet;
- bineinteles s-a vorbit de fondul scolii/fondul clasei, ca nu e obligatoriu dar e musai, 30ron pentru scoala si 40ron pentru clasa;
- ca primele impresii sunt proaste, profesorii sunt nemultumiti, copiii nu si-au facut temele de vacanta, al meu stiu sigur ca le-a facut si d-aia azi merg sa discut direct cu profesorul;
- mare problema la latina, unde copiii sunt distrati iar profesoara nervoasa, discrepanta de opinii si orgolii cat cuprinde;
- nu au manuale dar li se dau teme din ele si profesoara e suparata ca elevii nu-si fac temele;
- si de anul asta copiii isi pot ridica singuri alocatia.
Aveti mai jos poze cu scoala si clasa.
Scoala

Cu placere!
Am vazut pozele cu scoala. Nu stiu de ce te miri. Sintem in Rominia si asta spune totul. Nu se investeste in invatamintul rominesc atit cit trebuie, dar pretentii sunt. Oricum, mai are anul acesta si scapa de scoala respectiva. Mi se pare revoltator ca in anul 2006, in Bucuresti, mai exista inca astfel de scoli.

Iar problemele cu profesorii sunt dintotdeauna...la liceu va fi si mai rau, sau poate ca nu..depinde de profesori..Important este ca el sa-si vada de treaba si ai sa vezi cum trec anii si te intrebi cum au trecut..:)