Operatie polipi

Operatie polipi | Autor: motanik

Link direct la acest mesaj

Dragi mamici si tatici,

Am nevoie urgenta de o informatie. Baietelul prietenei mele trebuie sa faca o operatie pt scoaterea polipilor, dar ea este foarte stresata si vrea cel mai bun orelist/pediatru chirurg.
Asadar cine cunoaste unul bun, la stat sau privat? Ati avut astfel de experiente? Cautam pe cineva care sa lucreze impecabil. Va multumesc din suflet pt orice informatie.


--------------------

Andra

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns raresionut spune:

Eu iti recomand Clinica Medical Service din Bacau(www.cms.ro), unde se fac operatii laser de acest fel. Sunt medici ORL foarte priceputi. Poti accesa site-ul lor si afli mai multe informatii. Multa sanatate si sa auzim de bine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Am uitat sa precizez, prietena mea sta in Bucuresti.
Multumesc oricum pt link, am sa i-l arat.

--------------------

Andra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gio spune:

Buna,
Noi probabil vom face operatie prin august, nu stim inca la ce dr (e si perioada concediilor) dar sigur la Budimex. Pediatrul fetitei e de acolo si avem mare incredere in el. Nu m-as duce la o clinica particulara indiferent cat de bine dotati sunt. La o eventuala complicatie prefer sa o aiba in grija un pediatru cu experienta intr-un spital. Stiu ca sunt multi orl-isti buni la Budimex. Dr Gheorghe ar fi unul dintre ei. Mi-a mai recomandat cineva dr Ion Carmen de la Panduri ca ar fi tare buna.


Bafta si multa sanatate

...I want a permanent vacation...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns motanik spune:

Multumesc.

--------------------

Andra

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Yasmine spune:

Noi facem operatia asta marti pe 4 iulie, daca vrei detalii cum a decurs pot sa-ti dau miercuri.

>>Daruieshte lumii un zambet shi toata lumea itzi va zambi!<< Charlie Chaplin