Sezatoare canadiana (49)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns laurajr spune:

Vreau sa pun 2 anunturi aici, poate sunt amatori :


In cadrul traditionalului Festival Multicultural din Kitchener, care va avea loc in zilele de 24-25 iunie, ARTA (Asociatia Romanilor din Triunghiul de Aur) va invita duminica 25 iunie la ora 2:30 in parcul Victoria la un recital de muzica romaneasca.

Vor urca pe scena formatia de muzica populara romaneasca de la liceul WCI sub conducerea profesorului Ion Damian si formatia Duo Folk .

Va asteptam in numar cat mai mare in Parcul Victoria la o hora romaneasca.


[b]"NEDEE"

Organizată de

Asociația Culturală Română din Hamilton

la

CÂMPUL ROMÂNESC


1 și 2 iulie, 2006

Sâmbătă, 1 iulie, seara va fi BAL în aer liber care se va prelungi

pâna după miezul nopții.

Duminică, 2 iulie vor fi activități distractive și sportive

atât pentru copii cât și pentru adulți


VĂ VOM DELECTA CU UN PROGRAM MUZICAL BOGAT PENTRU TOATE GUSTURILE DIN REPERTORIUL ROMÂNESC SI INTERNAȚIONAL


COPIII SE VOR BUCURA DE UN MINUNAT BAZIN DE ÎNOT, JOCURI DISTRACTIVE ȘI PREMII


BBQ ȘI BAR ASORTAT LA PREȚURI CONVENABILE


Aduceți-vă corturile și petreceți un sfârșit de săptămână de neuitat la Câmpul Românesc


INTRAREA: $5/ADULT ; $3/COPIL


Informații suplimetare: 905-265-9884; 905-387-0637; 905-897-0652

Nu va tenteaza ? Noi duminik vom face tot posibilul sa ajungem in Victoria Park, mai ales ca vom implini 1 an de Canada !!!

Scarlet O'Hara : Si maine mai este o zi !
Laura 16 sapt si Ioana Nazdravana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Donia spune:

quote:
Originally posted by Laura B

Aseara la TV, dupa ce a numit cele mai "politicoase" orase, prezentatorul a zis ceva de genul ca Vancouverul ar fi putut iesi si el pe locul 1, ca aici vezi si persoane care multumesc bancomatului dupa ce aparatul le da cash-ul

Tot o bucuresteanca,

Laura



Laura, cedez coronita!