Mamici de ianuarie - februarie 2007 (6)

Raspunsuri - Pagina 25

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns sim spune:

Marcela in primul rand bine ai venit! Sa ai sarcina usoara si un bebe sanatos! Drept sa spun treaba cu afectarea auzului chiar n-am mai auzit-o pana acum, dar pana pe la 7 saptamani chiar nu cred ca se prea poate vedea mare lucru. Abia cand vezi inimioara pulsand poti incepe sa simti ca e viata in burtica ta. Despre dr. Anca am vazut ca s-a discutat mult pro si contra (chiar ii era dedicat un subiect intreg). Eu mi-am spus parerea acolo: ca desi mi-a facut o impresie buna la inceput, treptat mi-am schimbat-o. Dar nu vreau sa te influentez cu experientele mele care poate nu sunt deloc relevante. Sunt multe mamici care au nascut cu dumnealui si au fost extrem de multumite, iar spitalul municipal stiu ca are conditii foarte bune.

Bubulina1 bine ai venit! Sa ai sarcina usoara si un bebe frumos si sanatos! Mi-a placut greselutza referitoare la anul nasterii tale.

Eu astazi sunt ceva mai bine, raceala pare sa se cam duca. Azi am sunat dr si am intrebat daca e ok sa iau niste paracetamol si chiar m-a incurajat sa iau vreo 4 pe zi. E...eu cred ca o sa cam injumatatesc doza, pentru ca deja dureri de cap nu mai am, iar nasul e mai linistit. Maine mergem la eco si suntem tare curiosi sa vedem ce puiut se ascunde in burtica la mami. Vin cu raport complet maine dupa pranz.

Sa aveti o zi linistita!

Simona 8+ si Ruxi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Helenutza23 spune:

in ce consta primul consult dupa ce iti faci testul si iese pozitiv? iti face control ginecologic? ca eu nu vreau. mi se pare cam devreme, daca "deranjeaza" ceva pe acolo?
exagerez?
eu ma duc sa imi dea analize si atat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bubulina1 spune:

Helenutza23, mie mi-a facut doar eco, fara consult. Cred ca depinde de medic.