Mi-am luat anul trecut un telefon mobil Nokia. Am factura si garantie. Imi tot cadea semnalul, iar la un moment data nu mai am deloc semnal. L-am dus in service de 4 ori si cica nu are defect, dar cei din magazin au vazut ca nu are semnal si de aceea mi l-au retinut. In iulie iese din garantie si vor iarasi sa ma amane.
Stiti cumva daca imi pot lua banii inapoi sau sa imi dea un alet telefon? Sau ce pot face?
Multumesc
Codruta & www.snugglepie.com/ezb/284495.png" target="_blank">Petra Alexandra (9 august 2005)
&
www.euroski.go.ro" target="_blank">SCOALA SKI
eu stiu ca iti poti recupera banii.chestia e ca nu stiu exact care lege sa o invoci,dar incearca sa citesti prin legile astea:
Legea 240/2004-Raspunderea producatorilor pentru pagube generate de produsele cu defecte
Legea 449/2003 -Vanzarea produselor si garantiilor asociate (aceasta se pare ca intra in vigoare de la 1 ian 2007).
oricum te poti adresa Oficiului pentru protectia consumatorului si o sa iti rezolve ei problema.
Pozici cu noi
"Cronometrul" lunilor
Eu mi-am luat un telefon Motorola care se bloca din prima zi.
Dupa prima saptamana l-am si dus la inapoi, mi l-au trimis la Bucuresti,la service, dupa 1 luna a venit inapoi,exact cu acelasi defect.
Aia de la Bucuresti nici nu l-au desfacut macar din curiozitate ,au lipit doar o hartie cu un nr de inregistrare si l-au trimis inapoi. L-am dus apoi la un depanator in domeniu, am mai platit 1 milion pe reparatie, telefonul merge acum ,dar chiar depanatorul mi-a zis ca sfatul lui e sa ma duc direct la protectia consumatorului,dar am preferat sa mi-l repar si gata.
Acum imi pare rau.
cici