probeme soft pentru mobil >:)
Datele sunt cam astea:aveam softu' pentru mobil instalat pe pc si functionabil bine-merci,pana astazi cand am descoperit ca nu mai e chiar asa...Ma apuc si-l dezinstalez,reinstalez..cucu!Nu mai merge si gata!imi tot da aceleasi mesaje over and overPrima problema e cand bag cablu-n telefon nu-mi apare mesajul de la win cum ca-l detecteaza.Apoi deschid programelu' pentru mobil,imi zice "welcome to the phone setup wizard",selectez usb,apas next,scrie "phone setup-please turn your phone on and connect it to the cable to your pc;your phone will be detected and setup automatically" (am incercat si cu tel deja conectat si sa-l conectez dupa,aceeasi poveste),insa aici nu se-ntampla nimic;bara aia unde indica progresul actiunii ramane nemiscata;dupa cateva minute imi apare alta fereastra "mobile phone tools will not function correctly without a mobile device installed.Do you want to install one now?"Ii dau "yes" si-o ia de la capat cu setup wizardu'....
www.danasoft.com/sig/airise.jpg" target="_blank">Irina , www.dropshots.com/day.php?userid=83483&cdate=20060522" target="_blank">vevika & www.dropshots.com/day.php?userid=83483&cdate=20060521" target="_blank">"scaly monstel"
poze1,2,3,4,5,www.dotphoto.com/go.asp?l=airise&p=veve" target="_blank">6
Raspunsuri
joxy spune:
Incearca sa skimbi portul USB pe care e conectat cablul.
Cu respect,
G.
Suntem urate... si ne tarim!
madishor spune:
Veve uitasi sa zici ce telefon ai.
Nokia mea "se vede" de pe computer doar daca este deblocat inainte sa-i infig cablul in fund.
Daca nu e de aici verifica daca merge USB-ul cu pricina si daca nu-i de aici mergi cu el la un magazin de mobile/service sa verifice daca merge cablul.
Life is a journey. Wear comfortable shoes.
marius spune:
Trebuie sa fie un cablu compatibil cu modelul de telefon. Multe cabluri seamana intre ele dar au pinii legati diferit. Daca nu este vazut de PC posibile probleme:
1. Portul USB nu functioneaza sau driverele nu sunt corespunzatoare sau incorect instalate
2. Cablul de conexiune periferic (telefon)-> PC nu este compatibil sau este defect
3. Telefonul are terminalul defect sau conexiunea interna defecta
4. Driverele pt cablu nu sunt cele corecte sau sunt incorect instalate
5. Driverele pt cablu nu sunt compatibile cu sistemul de operare
Posibilitati de verificare:
1. Se folosesc alte periferice pe portul USB (ex stickere) pt a vedea daca functioneaza pe acel port
1.a. Se verifica resursele hardware/software pe sistem la capitolul USB sa fie prezent portul USB si sa nu existe conflict (IRQ de ex.) cu alte periferice.
2. Se verifica pe internet la producatorul telefonului respectiv pt acel model ce cablu este compatibil si se verifica daca vrigula cablul detinut este din acel model.
3. Se verifica telefonul pe alt sistem sau daca este intern la service specializat
4. Se dezinstaleaza driverele care sunt instalate si se reintaleaza
conform procedurii stabilite de producatorul modelului de telefon pt ca sunt esentali de urmat pasii in ordinea precizata.
5. Se verifica daca driverele detinute sunt compatibile sau mai exact incompatibile (daca este cazul) pe internet la producatorul modelului de telefon si implicit al cablului de comunicatie.
Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro
Veve spune:
Cablul si softul sunt ok,pen' ca deja le folosesc de cateva luni fara probleme;pana ieri.Am reinstalat programul,inchid av-u cand conectez telefonul (pen' ca-i Norton si de obicei creeaza probleme la instalari).N-am incercat sa schimb portul,ce-i drept..Eu ma gandeam ca-i windowsul de vina;da' mi-o fi rontait fiu'meu cablu',mai stii?!
Mercic frumos!
PS Telefonu' e Motorola v3;da' nu crez ca are importanta..
www.danasoft.com/sig/airise.jpg" target="_blank">Irina , www.dropshots.com/day.php?userid=83483&cdate=20060522" target="_blank">vevika & www.dropshots.com/day.php?userid=83483&cdate=20060521" target="_blank">"scaly monstel"
poze1,2,3,4,5,www.dotphoto.com/go.asp?l=airise&p=veve" target="_blank">6