Calculatorul se blocheaza,am nevoie de un sfat
Raspunsuri - Pagina 3
irinabobe spune:
la mine problema cu blocarea calculatorului sau eroare pe fond albastru s-a rezolvat dupa schimbarea hardului. de fapt nu am scchimbat ci am pus 2 harduri pe ala nou sistemul de operare iar pe cel vechi diverse. acu e ok . acu nu stiu dc e general valabil
noltic spune:
Salut tuturor! Blocarile, reseturile , ecranele albastre si alte manifestari anormale se datoreaza unor defecte hard sau soft(ecranele albastre cu preponderenta indica in proportie de peste 90% un defect hard). La categoria defecte hardware/manifestare putem raporta orice situatie in care pc-ul nu mai porneste, nu booteaza dupa restart, sau nu permite instalarea unui program verificat deja; in categoria defecte soft intra toate celelalte manifestari defectuoase pe care le intalnim in exploatarea pc. Exista cateva reguli elementare la achizitia si folosirea unui pc la capacitatea si performanta pe care o are, astfel:
1. NU cumparati fara a cunoaste parerea unui specialist, de preferat cineva cunoscut dvs
2. ptr home pc nu este recomandat sa cumparati din marile magazine, oferte speciale, promotii, etc din cel putin 2 motive, anume aspectul comercial al configuratiei(este constiutuita numai pe considerente economice) si asigurarea serviceului in perioada de garantie( ca de postgarantie nu mai poate fi vorba); sa va dau un exemplu: am fost la nishte prieteni( eu in Berceni si ei in Otopeni) sa instalez un driver audio; nu am reushit sa fac mai nimic si le-am sugerat sa mearga cu el in service(era cumparat cu mai putin de o luna in urma de la un mare magazin, fiind sigilat) pentru ca nu reuseam sa instalez driverul si aplicatia audio, dupa ce m-am chinuit cu xp-ul o groaza de timp, altfel pe configuratia respectiva instalarea nu trebuia sa dureze mai mult de 22, 25 minute maxim(deci era o configuratie buna!!!). Garantia la sistem era la o firma pe undeva pe la podul Constanta, asa ca am alergat(la rugamintea lor) inca o duzina de km la service. In decurs de o saptamana, mai exact 8 zile am sunat de 6 ori pana cand am primit vestea ca pot merge sa il ridic. La receptie am intrebat ce anume era defect(eu aveam deja o idee) si baiatul de acolo a scos de sub tejghea un cablu idee lung de 1 m cu care fusese legat dvd/rw sistemului; am ridicat din umeri, am dat marunt din buze si fuga acasa sa verific softul ca sa nu mai fac si alte drumuri la prietenii mei. Va dati seama acum ce se poate intampla cu sistemele cumparate la oferta din marile magazine
3. La instalarea si configurarea SO apelati la cineva care se pricepe sa va faca treaba si sa va explice ce anume merge si ce nu sa instalati pe calculatorul dvs(nu cumparati si nu instalati Ultimele noutati in materie hard/soft ptr ca inca nu sunt perfect compatibile cu celelate componente, aplicatii soft: asta se face in timp ca raspuns la problemele ridicate de utilizatori, cumparatori!!!!) ca sa aveti placerea unei utilizari normale, fara intreruperi si blocari
In linii mari cam atat pot sa va spun despre ce inseamna sa aveti un pc performant, fiabil si cu care sa va mandriti.
Pentru orice alte relatii ma puteti contacta pe mail sau ym.
Cu respect si sa aveti o zi cat mai buna!
nella spune:
noltic ai dreptate am cumparat calculatorul"promotie"de la Altex si acum sta la servis de 6 zile, la mai putin de 3 luni de la cumparare,si servisul era plin de calculatoare "DAVIO"ca al meu .
Atentie!aviz amatorilor de calculatoare DAVIO.
Au refuzat sa-mi spuna care-i cauza aparitiei desktopului albastru specialisti de la servis.
noltic spune:
Buna Nella! Imi pare rau ca am avut dreptate in privimta ofertelor "comerciale". Am revazut mesajul tau si pot sa iti spun ca defectul la tine este de natura hardware sau placa de baza este slaba ca performante si, plaja de compatibilitati fiind mult redusa, la executia anumitor secvente raspunsul intarzie sau nu apare si se blocheaza; in acest caz remediul poate fi optimizarea biosului sau schimbarea placii. Daca imi dai mai multe amanunte despre configuratie, mb, cpu, ram, video, sursa, sistem de operare si o cronologie a aparitiei/manifestarii defectului iti voi putea raspunde mult mai exact. Oricum te sfatuiesc sa mergi la service inarmata cu hotarare si rabdare, abordeaza pe cineva cu putere de decizie si fa-l sa inteleaga nemultumirea ta despre depanare, respectiv achizitia acestui produs; dar sa fii hotarata si sa nu cedezi in fata argumentelor tehnice, de garantie, etc; poti merge pana la seful cel "mare" cu plangerea ta si iti vei face cunoscuta opinia despre produs/servicii pe internet in toate forumurile la care esti abonat; aceasta atitudine, repet, sa fie hotarata, decenta si motivata. In rest, ce sa iti mai zic: Succes!!
Cu respect,
alondra25.2006 spune:
Am dus calc.la magazin, la Flanco,l-au tinut 3 zile,au controlat daca are vreun virus,si l-au "formatat"-sper ca zic bine.N-a avut nici un virus,au instalat ei,un alt program anti-virus,si vad ca nu se blocheaza,cine stie pana cand...nu am incredere in ei.
Apropo de calc.DAVIO,fratele meu a luat unul de la Altex anul trecut si e perfect...n-a avut nici o problema,mai ales ca functioneaza non-stop.
Acum apare pe calc.o alta chestie,am sa v-o arat mai tarziu,ca deocamdata nu tastez de pe calculatorul meu.
Tot ce mi-au spus la magazin,mi-a intrat pe o ureche si mi-a iesit pe alta,atatea cuvinte,atatia termeni de care nu am auzit in viata mea,si nu s-au obosit sa-mi explice pe limba mea nestiutoare.
noltic spune:
Stiam si eu ca Davio era un calculator bun(inseamna ca componentele din care era asamblat erau de calitate) asta la nivel de anul trecut sau acum 2 ani, nu mai stiu precis; dar configuratia la nivel hard nu poate fi aceeasi tot timpul: se uzeaza moral componentele, nu se mai fabrica si se pun altele sub acelasi nume; de aici rezulta confuzia. Din experienta va spun ca toate calculatoarele vandute in asemenea magazine unde predomina pretul mic are de suferit calitatea(uneori se mai intampla sa gasim si lucruri bune dar destul de rar: si bun si ieftin intr-o piata destul de diversificata, cum e IT- ul este numai o intamplare). Cand mergeti cu calculatorul in service garantie este indicat sa stiti cateva lucruri pe care trebuie sa le comunicati personalului tehnic: 1.diagnosticul prezumptiv(se refera la testul de performanta si compatibilitate si se face in urma unei instalari pe curat de windows, suita de aplicatii pe care o folositi si notati cum functioneaza, apoi 2. cel de fiabilitate in care observati cum isi pastreaza caracteristicile in timp. Un personal tehnic calificat si constiicios va va chestiona amanuntit asupra cauzelor aparitiei defectului; daca nu o face inseamna ca nu il intereseaza, timpul trece leafa merge(ca la noi) ori deja stie despre ce este vorba(sunt defecte/incompatibilitati specifice de serie de produs din fabricatie). Un alt aspect important este acela al softului folosit(nimeni nu ofera nici un fel de garantie dpdv soft, aceasta responsabilitate pica in seama noastra a utilizatorilor) la care veti raspunde invariabil ca aceasta sarcina "ingrata" pica in responsabilitatea unui prieten bun care lucreaza in domeniu, eventual la aceeasi firma dar nu se poate implica mai mult pentru ca e o persoana "importanta" si nu este felia lui, DAR .... daca este cazul va lua atitudine; clientul este f f important. Puteti completa, ca idee, ca aveti un av bun, update-ul se face automat si la So si la av si sunteti f atent cand navigati pe internet, nu descarcati decat date utile si nu instalati decat programe verificate deja. Pentru ca aveti un "prieten" bun, nu-i asa ????
Sper sa va fie de ajutor sfaturile mele si sa fiti cat mai optimisti.
Cu respect,
alondra25.2006 spune:
Eram sigura,s-a blocat,si nu doar odata ci de 3 ori la intervale mai mici de 5 minute.
Asa ca...sambata il voi duce iar la magazin,...sa se spele pe cap cu el ca nu-i bun de nimic.
catrinik spune:
Da... suna deja cunoscut. Cred ca iti fac tie ce mi-au facut si mie. Te-au luat cu abureala cu virusi. Inarmeaza-te cu rabdare. Ca data viitoare te iau cu windows-ul ca nu e bine instalat si ca precis mai si tu vreun program pe acolo cam suspect...
alondra25.2006 spune:
Deja mi-au spus chestia cu programul,si ca daca sa mai blocheaza sa-l duc la ei,ca sigur e ceva din fabricatie.
In orice caz windows-ul l-au introdus ei,asa ca nu are ce comenta in acest sens.