Clubul Studentelor (7)
Raspunsuri - Pagina 13
iri_sori spune:
Ma gandeam eu ca esti la Spiru Haret bafta in continuare si spor la invatat
iri
http://pg.photos.yahoo.com/ph/iri_sori/album?src=ph&.dir=/86bcre2&.tok=
andreea_trend spune:
bmagdaro... bine ai venit la noi... te trec in listutza... da maine ca acum nu mai pot...
Sunt super stresata... numai ghinioane am de la un timp...
Azi am zbarcito la examen... sigur nu-l iau ... am o stare super naspa... mai ales ca nu mai pot da acest examen decat odata inainte de licentza ... din 20 de pagini de cursuri nu mi-a picat decat 3 sub.... nici acum nu stiu de unde le-a scos...
Sper si ma sa-l iau data viitoare
iri_sori spune:
Andreea sa iti ajut D-zeu ma rog ptr. tine
iri
http://pg.photos.yahoo.com/ph/iri_sori/album?src=ph&.dir=/86bcre2&.tok=
voicu_bebi spune:
hello fetele!
andreea,hai nu fii suparata....eu o sa iti tin pumnii sa iei examenul...asa sunt profesorii astia te miri de unde fac subiectele...lasa ca o sa fac mai bine la urmatorul...te pup hai capul sus si fii optimista...
Nunta noastra:19 august
Poze
Luna de miere...mult asteptata
gianina spune:
Andreea, iti tinem pumnii pentru examenul de ieri....haide fii optimista...sunt sigura ca o sa ne dai vesti bune. Cand afli rezulatul?
Gianina si Simona Andreea(24.07.2003)
andreea_trend spune:
Neatza...
Rezultatul il stiu de ieri.... pt ca din 11 subiecte nu am facut decat 3... pt promovarea trebuia sa fac minim 6
Asta este... trebuie sa invat zi si noapte acum ca sa iau examenul ala.... si mai naspa e ca de luni vine sesiunea de la drept
Vai de capul meu...
voicu_bebi spune:
haide andreea..ca iei tu examenul ala...si data viitoare vei faci mai mult de 10....apuca-te de invatat pt sesiune ca eu ma gandesc cu groaza ca joi am un examen si uite ca in weekend nu invatasi nimic ca na ce pot sa invat...