Iasule, mandra cetate! (32)
Raspunsuri - Pagina 20
l_carmen2003 spune:
Adriana, ei bine: Clarinol - 3capsulele/zi dupa masa, Slemol - 3 capsule/zi cu 1/2 ora inainte de masa - timp de 3 luni - si Garcinia Cambodgia, dar astea dupa ce termini cu Slemolul si vrei sa continui... Deci Ladi continua cu Clarinol si Garcinia iar eu si mama suntem abia la prima faza, cea cu Clarinol si Slemol.
Fara dulciuri in exces si fara mancat dupa ora 19 - !!!! nu 18. Si dus zilnic copilul afara cu bicicleta si alergat dupa el si pe langa el. Eu am dat jos mai putin decat Ladi sau mama, dar perseverez.
Atentie, sunt medicamente care se aduc pe comanda!
Daria succes. Asteptam sa ne tii la curent.
Raluca, ia-ti rochie! E minunat pana si gandul ca pleci sa iti iei rochie de mireasa. Face bine la pisihic! Si apoi, gandeste-te ce fata va face soacra ta daca ai sa arati super! Nu e binefacator sa te gandesti in perspectiva!!!?
Pa mai ca am de lucru si stau pe aici in loc sa muncesc.PA.
mariussimiuc spune:
Buna buna!!
N-am mai intrat de vreo cateva zile pe aici si acum aflu ca Nicoleta are problemute cu Matei.Imi pare rau sa aud asta ca si noi am trecut prin asa ceva.Cand era Robert mai mititel am mers la Iordache la cabinet pentru un control de rutina si atunci mi-a zis ca are suflu sistolic.A facut si ecografie Dopler si ne-a zis sa stam linistiti pana la 5 luni ca pana atunci ar trebui sa se inchida.Intre timp m-am mai interesat in stanga si-n dreapta si n-am "cules" pareri tocmai bune despre el,asa ca la 5 luni am mers la dr Matasaru.La fel mi l-a "drogat" ca sa stea linistit,a durat destul de mult pana a adormit,de parca ar fi avut efect taman invers Diazepamul ala.Mi-am facut o groaza de griji si de nervi vis-a-vis de aceasta metoda,dar pana la urma m-am linistit ca totul era in regula,gaurica s-a inchis.Ceea ce va doresc si voua.
Miha si Robert (18 nov 2004)
Omuletul pentru care se merita sa incerc sa fiu un om mai bun
Cand viata iti ofera lamai,fa-ti o limonada!
mariussimiuc spune: