Blueair - impresii
Raspunsuri - Pagina 3
Carlin21 spune:
Sunt de parere, mai ales dupa ce am citit pe aici, ca impresiile despre o companie aeriana pot fi destul de subiective uneori, functie de experienta persoanei cu compania respectiva, mai ales daca a folosit-o o data sau de doua ori.
Nu am calatorit decat prin Europa cu majoritatea companiilor, si intern cu Tarom si Carpatair.Cred ca in zboruri mai lungi, peste ocean poti sa iti dai seama mai bine de unele lucruri care definesc acea companie.
De exemplu mie o singura data mi s-au pierdut bagajele si anume de catre Lufthansa, la fel mancarea la ei consta intr-un sandvis care mie nu mi-a placut.
In rest si bune si rele cu toate companiile, dar n-am avut parte de experiente dramatice.
Acum despre Blue Air
Am zburat cu ei o singura data dus intors Reus Bucuresti. Pretul era ok, dar cel mai mult ma avantaja faptul ca stateam in Reus si faceam 10 minute pana la aeroport.
Incolo, plecare din Reus cu o ora intarziere, eram stresata ca eu nu sunt din Bucuresti si trebuia sa ajung un tren.
Inapoi, plecare tot cu intarziere.
In avion, mi s-a parut in ordine, nu mi-a trebuit de mancare in cele 3 ore, nu cred ca asta ar fi un criteriu, am primit o sticla de apa.
Mie personalul de bord mi s-a parut foarte amabil, si cel putin cele de pe cursa de intoarcere au toata aprecierea mea, era una mai in varsta si una sau doua mai tinere. In avion s-au dat niste formulare de completat pentru non-rezidenti in spatiul UE. Cam majoritatea avionului era asa, unii s-au cam speriat ca nu aveau pixuri la ei, si nu stiau sa completeze acele formulare, nu toti dar cea mai mare parte.
Stewardesele au dat o gramada de pixuri la cine nu avea, si au inceput procedura de completare, la microfon, rar, cu calm, spunand asa mai babeste tot ce trebuie, si una din cele 2 mai tinere chiar se deplasa la cate unul care nu se descurca.
Eu am apreciat acest lucru, pentru ca erau multi care nu mai zburasera, sau nu stiau o limba de circulatie internationala pentru a completa acele formulare, desi nu era mare lucru.
Iar la aterizare, mai multi deja se ridicasera in picioare, iar stewardesa aceea mai in varsta le tot spunea cu calm si foarte civilizat sa se aseze pe scaun pana la oprirea avionului, a repetat de n ori pt fiecare curios care se ridica.
Am admirat calmul ei, nici vorba de apostrofari, desi deja pe mine ma enervau aia care nu aveau rabdare.
So pt stewardesele de pe Blue Air ( care le-am vazut eu)
Acum nu as mai zbura cu ei pentru ca nu ma mai avantajeaza, pt ca s-au mutat de pe Reus la Barcelona, plus ca ajung in Bucuresti pe la miezul noptii si nu imi convine, dar nu din alt motiv.
A, si o bila neagra de tot pt aeroportul Baneasa. Arata ca o autogara de provincie din zona defavorizata
"Pluteste drept inainte...chiar daca pamantul pe care-l cauti nu exista, D-zeu il va crea intr-adins spre a-ti rasplati cutezanta." Regina Spaniei catre Cristofor Columb