directorul nu vrea

directorul nu vrea | Autor: gabriela_tutuianu

Link direct la acest mesaj

fetelor sunt intr-un mare impas.

am fost internata din data de 20 martie pana pe 4 aprilie adica 14 zile si am concediu medical 21 de zile-pana pe 25 aprilie.lucrez in invatamant-sunt profesor titular.

directorul meu nu vrea el-personal sa-mi plateasca concediul medical pe motiv ca daca am fost internata intelege dar nu intelege de ce dupa internare am nevoie de concediu.sa-mi iau fara plata.este normal? ce sa fac -ca nu ma las asa usor!!!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns axia spune:

quote:
Initial creeata de gabriela_tutuianu

fetelor sunt intr-un mare impas.

am fost internata din data de 20 martie pana pe 4 aprilie adica 14 zile si am concediu medical 21 de zile-pana pe 25 aprilie.lucrez in invatamant-sunt profesor titular.

directorul meu nu vrea el-personal sa-mi plateasca concediul medical pe motiv ca daca am fost internata intelege dar nu intelege de ce dupa internare am nevoie de concediu.sa-mi iau fara plata.este normal? ce sa fac -ca nu ma las asa usor!!!

"niciodata nu e prea tarziu"

E total ilegal sa refuzi plata unui concediu medical, doar pentru ca in opinia ta nu trebuia acordat ....... n-am inteles ca esti profesor la Facultatea de Medicina, iar Directorul este medic
Concediul medical trebuie contestat legal, la o comisie medical...bla bla, adika isi va baga un bat undeva mai repede.
Sa-ti arate unde scrie ca are dreptul !
N-aveti Serviciu Resurse Umane ? Aia ar trebui sa-i explice.

Andreea, mama lu' Tiberiu
Micul Print

Uita-ti intotdeauna dusmanii - Nimic nu-i enerveaza mai mult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Happiness_4_us spune: