Endometru,ovulatie,monitorizari si gravidute - 120
Raspunsuri - Pagina 4

iepurila spune:
Tot imi spun ca trebuie sa fie o greseala.... sigur sunt rezultatele studenticii noastre?
Eu te pup si te admir pt taria ta, pt optimismul tau.... si ma rog in continuare ca pana la urma sa iasa pt voi toate, fetele mele.
Andicuuuu, cat ma bucur sa te vad. Nu ne-ai plictisi deloc. Doamne, iti aduci aminte cum ne bateam pe cine deschide cap 100....
Chiar azi faceam un calcul. Am aproape 2 anisori de incercari. Nu-mi vine sa cred ce a trecut tiumpul....
Si ce imbatranesc....
Eu, iepurica
Oamenii nu esueaza, doar inceteaza sa mai incerce.

Mirona spune:
Megbeng imi pare nespus de rau. Am urmarit azi toata ziua subiectul si ma rugam sa fie ...
Ce pot spune ... sa ai curaj s-o iei de la capat ... odiseea e acolo si va asteapta pe fiecare la listutza de care e scris ca apartineti.
Miro

am o nepotica talentata

andicu spune:
Megbeng !!! si eu ziceam ca-i de bine! lasa, important e ca esti optimista! odata si-odata tot o sa iasa pozitiv , sunt sigura de asta!
Iepurici, asa e, n-am uitat, ca doar si eu fac 2 ani de cand tot atarn pe-aici...cum mai e pe la Targul Iesilor cel frumos?
Mishule, la mare vremea face nazuri; cam racoare si mai mult innorat. Astept si eu de zor sa-mi infloreasca visinul din curte, asa mai simt si eu ca suntem in aprilie!
Cat despre FIV, am intrat in linie dreapta, desi e inca lunguta, cam 1 luna mai dureaza. Am nceput inhibarea si in 09 mai incep stimularea. Cred ca pe la 1/2 lui mai fac FIV-ul si ptr asta ma duc tooocmai la Szeged ! dar sper sa fie bine!
Eu te din greu !!
Miro, pupici pe burtici si sarcina usoara in continuare!
Daca vi se face dor de mine, ma gasiti mai des la "FIV" si la "Szeged"!
Va si va citesc mereu!
Andreea.Pozele mele

Liana30 spune: