tratamentul pt sterilitate influenteaza greutatea

Fetelor, am deschis acest subiect in speranta ca ma va lamuri cineva in aceasta privinta.

violeta
Raspunsuri

gabiu spune:
Draga Violeta din ce-am vazut pe aici as putea sa spun acelasi lucru. In ceea ce ma priveste fac tratamente de aproape 5 ani si pot spune ca greutatea mea a variat cam +/- 3 kg. Sper sa nu fie mai mult nici de acum inainte, mai ales ca acum iau niste medic. care se numesc cyclo-progynova si despre care in prospect spune ca pot modifica greutatea corporala ( nu zice insa daca in plus sau in minus-in minus nu m-ar deranja).Cred insa ca depinde si de fiecare organism in parte cum percepe tratamentul. Vezi ca sunt medicamente ( sau injectii) care influenteaza retentia hidrica si atunci cand le iei nu trebuie sa mananci sarat. Iti doresc sa revi la greutatea initiala si in plus sa ramai.

claudia_a spune:
Eu m-am ingrasat 20 kg de-a lungul celor 4 ani de tratamente hormonale! Nici acum nu reusesc sa le dau jos...deja s-a acutizat si dereglarea hormonala pe care o am! Slabesc cu chiu cu vai cate 4-5 kg... si in cateva saptamani le pun la loc!
www.babiesonline.com/babies/i/ioana%5Fnasturica" target="_blank">Ioana nasturica
Noi si Ioana

romaniaau spune:
Si eu am facut 3 ture de stimulari ovariene cu Clostibegyt (Ovamid) si am luat vre-o 7kg, am dat jos vre-o 2 si am ajuns de la 55kg/1,68 inaltime la 60kg la inceputul sarcinii. Dupa 5 luni de sarcina am inca 10kg in plus. Nu stiu cum s-au depus pentru ca maninc aproape ca si inainte, dar probabil ca au legatura cu medicamentele. Incerc sa le dau jos dupa ce nasc, dar acum nu ma stresez, doar ca reduc dulciurile.

kla78 spune: