Cum castiga firmele de organizare evenimente ?

Cum castiga firmele de organizare evenimente ? | Autor: Anculina

Link direct la acest mesaj

Firmele de prestari servicii - organizare evenimente - in speta nunti - castiga de la clienti sau de la colaboratorii care asigura sonorizare, decoratiuni, etc...Isi pun si ei adaos peste pretul acestora sau cum ?

Speranta e un lucru bun. Iar lucrurile bune nu dispar niciodata!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Raza de soare spune:

Vrei sa-ti deschizi ? Ambele variante sunt corecte, dar se merge mai mult pe prima.
S-a umplut tara de asemenea firme; sunt f multe de care n-a auzit prea multa lume, dar la fel de bune precum cele care-si fac reclama la greu...

AMR 1 luna + ... pana la nunta

Foto

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns BraveGirl spune:

Pe mine m-a costat sa-mi aranjeze sala la nunta cu huse, aranjament masa prezidiu, inima baloane, balon jumbo, cateva baloane pe ringul de dans si perdea de lumini in jur de 1000 de euroi...deci eu zic ca cel mai mult castiga din asta...Apoi platesti persoana care se ocupa de nunta ta in ziua respectiva cu 100-200 de euroi...Presupun ca si celelalte servicii pe care le iei de la ei (dj, video, foto) o parte a banilor le raman tot firmelor...

==========
Corina
Albumul meu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anculina spune:

Ma bate doar un gand...O idee...Dar nu stiu exact...se fac niste contacte de colaborare cu cei care fac decoratiuni din baloane, torturi, etc si tu ca firma organizatoare iti pui un comision peste pretul lor? Si cat ? Exista vreun prag ?

Speranta e un lucru bun. Iar lucrurile bune nu dispar niciodata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns BraveGirl spune:

Iti faci contacte cu restaurante, dj, fotografi,preoti, oameni de pe la primarii(ca sa ai "pile", sa poti programa cununia civila la ora la care doresc clientii tai,pt ca , de obicei, e bataie pe ore)...In ceea ce priveste decorarea o face firma ta, nu colaborezi cu altii pt ca atunci ajungi la niste preturi astronomice...

==========
Corina
Albumul meu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns edutu spune:

Totul depinde de client si de doleantele lui...
Comisionul pus de agentie nu ar trebui sa fie foarte mare pentru ca altfel....ramai fara client, indiferent cat de calitative sunt serviciile oferite.

Dca mai aveti intrebari...sunt in masura sa va raspund!

Pupici,

Vic

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anculina spune:

Ma tot gandesc...
Eu profesez in cu totul altul domeniu, la fel si sotul meu, dar pe langa asta, el pune muzica de ani de zile la diverse evenimente, are sculele lui... si vrand-nevrand am intrat in contact cu lumea asta...cu alti dj, cameramani, fotografi, etc...
Si ma gandeam - daca tot suntem oarecum implicati in asta - ce-ar fi sa fac o firma, sa ma ocup de tot, de la A la Z?
Dar ma gandesc ca nu e ok sa imi fac eu stocuri de baloane, etc...sa le iau cumva doar pe comanda, exact cand am comanda ferma de la clienti si sa pun ceva peste pretul lui pentru munca mea, nu?

Speranta e un lucru bun. Iar lucrurile bune nu dispar niciodata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anculina spune:

Brave Girl, m-am uitat pe albumul tau...foarte frumosi ati fost la nunta!
Spune-mi te rog, ai avut de ales din o gama de culori pt huse, baloane, etc?
Cum ai ales? Ai vazut poze cu aranjamentele disponibile sau cum?
Ati avut o persoana care s-a ocupat de tot in ziua nuntii? Ce a facut, mai exact si cu cat ati platit-o?
Era o firma super-cunoscuta?
Multumesc!

Speranta e un lucru bun. Iar lucrurile bune nu dispar niciodata!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns damadepica spune:

O firma de organizari evenimente castiga in primul rand din serviciile oferite. Nu numai din comisionul pentru orientare,consultanta, organizare si supervizare.
Mai exact castigi din huse, fete de masa pentru masa principala sau celelalte mese , din aranjamentele de baloane (platesti baloanele iar munca ...sunt banii tai),din flori (daca stii sa aranjezi florile in buchete sau aranjamente pentru mese) din serviciile pe care tu personal sau angajatii tai le ofera.Mai exact CE STII TU SA FACI (daca stii ceva). Restul (cameraman, dj, fotograf...) constituie alte servicii la care iti pui doar un mic adaos, nu poti sa "traiesti" din ele.
Trebuie sa stii daca te hotarasti sa pornesti la acest drum ca trebuie neaparat sa ai un buget, sa poti sa iti permiti sa investesti incontinuu in noutati, nu este deloc simplu sa sustii financiar o astfel de firma ca sa poti sa supravietuiesti macar in piata plina de astfel de oferte! Si mai trebuie sa ai un talent la ceva (artistic sau sa stii sa aranjezi flori sau sa fii plin de idei) pentru ca nu este suficient sa angajezi o gramada de oameni pentru toate serviciile, iar tu sa nu te alegi decat cu putin din restul de bani (dupa ce ii platesti pe ei), asa mai bine te apuci de vandut haine (ca tot la fel este adaosul). De obicei cand se porneste pe un astfel de drum este pentru ca ai un talent deosebit la ceva, te pasioneaza munca aceasta, nu pentru ca pare o munca cu un castig usor de obtinut si mare. Si mai trebuie sa stii ca e o munca fizica grea, o responsabilitate mare si iti trebuie diplomatie pentru a vorbi cu clientii si multa rabdare.Daca intrunesti aceste calitati si cerinte, vei avea succes garantat!
Bafta in luarea unei decizii!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gitana spune:

Eu am o astfe de firma,daca vrei informatii poti sa imi scrii:gianinailona@yahoo.com.
damadepica si tu te ocupi cu organizarea de nunti?Da-mi ID-ul tau poate mai vorbim pe mess.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blue_rain spune:

Un lucru deloc de neglijat: organizarea de evenimente, in special nunti, implica week endu-uri in care muncesti. Esti dispusa sa faci asta? Crezi ca vei gasi oameni motivati sa lucreze in week end-uri?
Eu conduc un loc de joaca pentru copii, si pe langa asta, organizam si evenimente de mari proportii (intre 1000 - 12 000 de persoane) - dar pana acum am oferit doar servicii de animatie, divertisment pentru copii si adulti. Crede-ma ca uneori am mari batai de cap cu personalul.

Si eu intentionez sa intru si pe segmentul acesta de evenimente, avand in vedere ca deja dispun de o mare parte din resursele necesare: materiale (stoc de baloane, decoratiuni etc), resurse umane (personal pregatit pentru decoratiuni), o marca inregistrata foarte cunoscuta pe piata locala si cea nationala in ceea ce priveste divertismentul pentru copii, resurse financiare. Dar, lucrul de care inca ma impotmolesc este lipsa unei persoane motivate care sa gestioneze partea aceasta, si da' mai e nevoie de personal :).

tzontzo manager

Mergi la inceput