Fetita steffaniei17 are nevoie de noi
Raspunsuri - Pagina 2
steffania17 spune:
Sper sa fie de folos articolul din Ziua....eu sunt putin cam trista pt ca desi saptamana trecuta s-au oferit mai multe ziare sa publice povestea mariei,acum situatia s-a schimbat...au renuntat pt ca isi doreau exclusivitate...
In legatura cu terapia...din pacate nu putem incepe inca...acum lucrez eu cu maria in fiecare zi,cam dupa ureche,e drept ,dar ma stradui...
Ca sa putem incepe avem nevoie de bani macar pentru o perioada de 6 luni....nu pot sa angajez oameni,sa aduc de la bucuresti persoana care va face training cu ei si va superviza activitatea si sa ma trezesc peste 2 luni ca nu avem cu ce sa-i platim.Cred ca si pentru copil va fi destul de dificil sa incep terapia si apoi sa fac pauza....
Deocamdata vrem sa cautam si un apartament sa-l inchiriem,e absolut necesar ca maria sa aiba spatiul ei de lucru si din pacate noi locuim intr-o camera de camin...
Insa sunt optimista,cred ca vom reusi cat de repede sa incepem....sper si imi doresc din tot sufletul ca la anul pe vremea asta maria sa multumeasca tuturor celor ce ne-au ajutat...
steff
Andries spune:
steff iti doresc multa putere in lupta de recuperare a copilului tau!! Eu nu as astepta sa strang 6*25 mil lei ca sa pot incepe, as incepe aranjamentele mai devreme, chiar si numai cand am strans pentru o luna si as face tot posibilul sa mai strang bani, pentru ca din ceea ce am inteles eu despre aceasta afectiune cu cat lucrezi mai devreme cu copilul cu atat sansele sunt mai mari.
pana atunci poate stie cineva in Iasi un apartament rezonabil de inchiriat? eu am stat candva in camin impreuna cu sotul meu intr-o camaruta in care aveam si chiuveta iar dusurile erau pe coridor in capat ...si doar noi doi adulti si tot simteam lipsa de confort, daca si voi stati la fel... cred ca e prioritar un apartament!! ce parere aveti, cine e din Iasi?
tinem legatura, mult succes!!
Andries
fairy_adina spune:
Arinaa,
Ideea ta este mununata. Daca ar fi cineva din Iasi care sa poata primi familia cu o chirie rezonabila , si nu cu avans pe 3 luni.. ar fi minunat. Cat despre terapia ABA ... Imaginati-va ca pentru a invata un copil "normal" sa citeasca este nevoie de 2 ani. Ca fiecare litera are alocate cate 6 ore de studiu - dintre care 3 pentru scriere, 3 pentru citire, familiarizare cu litera , apoi integrarea ei in cuvinte apoi citirea si scrierea propriu-zisa. Pentru un copil autist, acest proces care se aplica la invatarea citirii la clasele I este oarecum copiat in tehnica ABA. Adica fiecare element este predat separat. Cel mai important aspect al acestei terapii este CONSECVENTA. copilul autist oricum face regresii din cand in cand. Daca aceste regresii in loc sa fie prevenite sunt acceptate si in mediul lui terapia esueaza din start. Aba nu poate avea rezultate decat daca este facuta pe termen lung , cate 8 ore pe zi, consecvent de toti membrii familiei - carora in functie de copil li se da un set de reguli. O luna de aba apoi pauza .. este un soc si o regresie pentru copil pentru ca dureaza doua trei luni
pana se obisnuieste cu stilul de lucru ... Eu va spun toate acestea din ceea ce am citit pe situl autism.ro si din ceea ce am citit cand am tradus o carte de terapie verbala ABA. Nu am fost implicata dar seamana foarte bimne cu ceea ce fac eu la clasa cand predau literele. Si dupa 6 ore .. mai sunt inca copii care nu retin litera . Fara sa fie bolnavi ... doar neatenti. :)
Steff. a fost la cursuri in bucuresti unde i s-au predat cateva dintre tehnicile aba pe care sa le aplice cu copilul ei acasa. este si profesoara . Cred ca aplica destul de corect . Dar unele sarcini nu pot fi predate decat de 2 persoane ( pentru ca unul sa dea comanda si celalalt sa execute- pentru ca elevul sa imite apoi sa initieze actiunea (asta in cazurile fericite) . Spatiul de lucru trebuie sa fie foarte bine delimitat . pentru ca elevul sa inteleaga si sa se mobilizeze la lucru cand incepe programul , apoi sa aiba ocazia sa generalizeze in spatiul de zi cu zi . Aspectul acesta este iarasi unul foarte sensibil in autism . Mediul in schimbare. Steff mai asteapta inca rezultatele de la Bucuresti , acolo avand loc si o evaluare a fetitei. Oricum timpul trece foarte repede. Deja se intereseaza de chirii in Iasi si a gasit doar cu plata in avans pe trei luni . . In curand va face un extras de cont cu ceea ce s-a strans pana acum ca sa vedem cum stam , sa stim cum sa ne rugam . in continuare. iata si ce spun cercetatorii rusi despre puterea rugaciunii : http://vrajitorul-din-oz.sapte.ro/Efectelerugaciunii.htm
www.claudiu-cioca.tk" target="_blank"> Claudiu Cioca-a inceput drumul spre Lumina
www.maria-ghinea.xhost.ro" target="_blank">O poveste care poate schimba viata unei fetite
Dragostea de Dumnezeu rezolva toate problemele
gandacelu spune:
in bucuresti nasa mea, inscrisa si ea pe forum, face ABA cu fetita ei cu niste studente platitre cu 2.500.000 lei lunar, instruite chiar de ea (a citit extrem de mult in domeniu) - copilul ei, Maria, a inceput sa faca deja primele progrese
ma gandesc ca aceste studente care au invatat deja "meserie" ar putea lucra si cu alti copii (sau daca nu ele, se poate face apel la altele la un pret tot atat de mic)
acum, fapul ca nu esti in bucuresti este, totusi, o problema din punctul asta de vedere - daca totusi vrei sa iti dau numarul ei de telefon sa ii faci o vizita, scrie-mi un pm
multa sanatate si nadejde in Dumnezeu!
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71551" target="_blank">o situatie tragica
mami de ileana si ioachim
ramonalukacs spune:
Buna seara!
Eu sunt Ramona matusica Mariei.
Ma bucur nespus ca sunt persoane doritoare sa imi ajute nepotica la care eu tin foarte mult.
Atat eu cat si parintii ei vom face tot ce ne sta in putinta,cu ajutorul vostru, binenteles, sa incercam sa o ajtam pe printesa mea.
Va sunt pe deplin recunoscatoare!!!!!!
fairy_adina spune:
Iata cam cum arata o lectie ABA - de unde rezulta ca specialistii sunt extrem de cautati si importanti. (pentru un baietel de 6 ani)
PROGRAMUL: Imit#259; ac#355;iunile cu obiectele
Procedeu: plasa#355;i dou#259; obiecte• identice pe mas#259;. A#351;eza#355;i-v#259; în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Spune#355;i-i: ‘f#259; la fel’, în acela#351;i timp ce dvs. deja realiza#355;i o ac#355;iune cu un obiect. Stimula#355;i copilul s#259; realizeze ac#355;iunea #351;i recompensa#355;i-i r#259;spunsul. Diminua#355;i stimul#259;rile în timpul încerc#259;rilor ulterioare ale copilului. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cel mai slab nivel de ajutor acordat. La sfâr#351;it, recompensa#355;i doar r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
• Cerin#355;#259; sugerat#259;: s#259; se a#351;eze pe scaun.
Sugestii pentru ajutor: ghida#355;i-l• fizic pe copil pentru a realiza activitatea
Instruc#355;iune: ‘F#259; la fel’ /R#259;spuns/ Data de debut/ Data de realizare
1. Pune un cub în co#351;
2. Sun#259; din clopo#355;el
3. Împinge o ma#351;in#259;
4. Scutur#259; un material
5. Bate la tob#259;
6. Î#351;i pune c#259;ciula pe cap
7. Mâzg#259;le#351;te
8. Se #351;terge la gur#259;
9. Bate cu ciocanul
10. Agit#259; o juc#259;rie care sun#259;
11. Hr#259;ne#351;te o p#259;pu#351;#259;
12. Duce receptorul la ureche
13. Bea din pahar
14. Sufl#259; în trompet#259;
15. Se piapt#259;n#259;
16. Se joac#259; cu o p#259;pu#351;#259;
17. Modeleaz#259; din plastilin#259;
18. Introduce o pies#259; într-un recipient
19. D#259; un pupic la o p#259;pu#351;#259;
20. Lipe#351;te o hârtie
21. Alt#259; ac#355;iune
22. Alt#259; ac#355;iune
#61656; Sfat util: încerca#355;i imita#355;ii ludice pe care copilul le va aprecia
PROGRAMUL: Stabile#351;te contactul vizual
1. Pentru a r#259;spunde la numele s#259;u: - A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Striga#355;i copilul pe nume #351;i în acela#351;i timp stimula#355;i contactul vizual cu ajutorul unui aliment sau obiect apreciat, a#351;ezate la nivelul ochilor. Când copilul a stabilit contactul vizual pentru o secund#259;, da#355;i-i obiectul sau alimentul. Cu timpul, striga#355;i copilul #351;i întârzia#355;i apari#355;ia stimulului vizual câteva secunde pentru a sesiza dac#259; copilul v#259; prive#351;te singur, f#259;r#259; stimul. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute f#259;r#259; stimulare vizual#259;. Felicita#355;i copilul ori de câte ori v#259; prive#351;te spontan.
2. Pentru 5 secunde: - Repeta#355;i procedura 1. Copilul trebuie s#259; men#355;in#259; contactul vizual timp de 5 secunde înainte de a fi recompensat. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute f#259;r#259; stimulare vizual#259;.
3. În timpul jocului: - Da#355;i un joc de mas#259; copilului. A#351;eza#355;i-v#259; în fa#355;a sa #351;i rosti#355;i-I numele. Stimula#355;i-l s#259; v#259; priveasc#259; #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Dup#259; aceea, diminua#355;i stimulii. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cea mai mic#259; stimulare.
4. La distan#355;#259;: - Folosi#355;i aceea#351;i procedur#259; ca #351;i la 3, îns#259; a#351;eza#355;i-v#259; la o distan#355;#259; din ce în ce mai mare. Spune#355;i numele copilului #351;i tenta#355;i-l s#259; v#259; priveasc#259;. Dup#259; care, diminua#355;i ajutorul. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cel mai mic nivel de stimulare. Pe urm#259;, încerca#355;i s#259; m#259;ri#355;i distan#355;a între dvs. #351;i copil.
5. Pentru instruc#355;iunea”Uit#259;-te la mine!”- A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Rosti#355;i: ”Uit#259;-te la mine! ”. Folosi#355;i acela#351;i procedeu ca la 1.
Material didactic: alimente sau obiecte•
Cerin#355;#259; sugerat#259;: s#259; se• a#351;eze pe scaun
Sugestii pentru ajutor: Plasa#355;i obiectul la nivelul ochilor• #351;i ghida#355;i privirea copilului pân#259; în dreptul b#259;rbiei dvs. pentru a stabili contactul vizual. M#259;ri#355;i timpul de interac#355;iune cu 2 secunde de fiecare dat#259;.
Instruc#355;iune/R#259;spuns/ Data de debut/ Data de realizare
(1-4) Numele copilului
(5) ”Uit#259;-te la mine!” (1-5) Stabile#351;te contactul vizual
1. Pentru 1 secund#259;
2. Pentru 5 secunde
3. În timpul jocului
4. La distan#355;#259;
5. R#259;spunde la: ”Uit#259;-te la mine!”
Sfat util:#61656; asigura#355;i-v#259; c#259; respectivul copil v#259; prive#351;te pe dvs, #351;i nu juc#259;ria preferat#259;
PROGRAMUL: Imit#259; mi#351;c#259;rile mari
Procedeu: A#351;eza#355;i-v#259; pe un• scaun în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Da#355;i instruc#355;iunea: “F#259; la fel!”, timp în care realiza#355;i o mi#351;care ampl#259;. Stimula#355;i copilul s#259; execute m#259;car un gest #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i stimul#259;rile în timpul încerc#259;rilor ulterioare ale copilului. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cel mai slab nivel de ajutor acordat. La sfâr#351;it, recompensa#355;i doar r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
Cerin#355;#259; sugerat#259;: s#259; se a#351;eze• pe scaun.
Sugestii pentru ajutor: ghida#355;i-l fizic pe copil pentru a• realiza activitatea
Instruc#355;iune: ‘F#259; la fel’/R#259;spuns/ Data de debut/ Data de realizare
1. Love#351;te masa
2. Bate din palme
3. Face cu mâna la cineva
4. Ridic#259; bra#355;ele
5.
6. Î#351;i atinge gambele
7. Î#351;i scutur#259; capul
8. Î#351;i clatin#259; capul
9. Se învârte#351;te în jurul s#259;u
10. Î#351;i ascunde fa#355;a cu mâinile
11. Î#351;i atinge umerii
12. Sare
13. Se îmbr#259;#355;i#351;eaz#259;
14. Î#351;i atinge burtica
15. Merge
16. Î#351;i întinde bra#355;ele
17. Prinde cu mâinile un mâner
18. Î#351;i freac#259; mâinile
19. Î#351;i atinge capul
20. Alt#259; ac#355;iune
21. Alt#259; ac#355;iune
Sfat util: unii#61656; copii înva#355;#259; s#259; imite mai repede obiectele (de ex., s#259; pun#259; un cub într-un recipient, s#259; agite o juc#259;rie), decât s#259; imite mi#351;c#259;ri globale. Dup#259; ce copilul înva#355;#259; s#259; imite 5 mi#351;c#259;ri, încerca#355;i altele noi; se poate ca aceast#259; abilitate s#259; se generalizeze în timp.
PROGRAMUL: Imit#259; mi#351;c#259;rile fine
• Procedeu: A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Da#355;i instruc#355;iunea: “F#259; la fel!”, timp în care realiza#355;i o mi#351;care fin#259;. Ajuta#355;i copilul s#259; execute mi#351;carea #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i stimul#259;rile în timpul încerc#259;rilor ulterioare ale copilului. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cel mai slab nivel de ajutor acordat. La sfâr#351;it, recompensa#355;i doar r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
Cerin#355;#259;• sugerat#259;: s#259; se a#351;eze pe scaun #351;i s#259; imite mi#351;c#259;rile motricit#259;#355;ii grosiere.
Sugestii pentru ajutor: ghida#355;i-l fizic pe copil pentru a realiza• activitatea
Instruc#355;iune: ‘F#259; la fel’/R#259;spuns/ Data de debut/Data de realizare
1. Î#351;i atinge palmele una de alta
2. Închide #351;i deschide pumnii
3. Î#351;i atinge degetul indicator
4. Î#351;i atinge degetul mare
5. Î#351;i mi#351;c#259; degetele
6. Î#351;i freac#259; mâinile una de alta
7. Î#351;i atinge degetul mare cu indexul
8. Arat#259; spre p#259;r#355;ile corpului
9. Atinge palma cu indexul
10. Arat#259; cu indexul
11. Î#351;i ridic#259; degetele mari
12. Alt gest
13. Alt gest
14. Alt gest
Sfat util: Când lucra#355;i la acest#61656; program, aminti#355;i-v#259; de dezvoltarea motric#259; generala ‘normal#259;’. Mul#355;i copii mai mici de 3 ani întâmpin#259; dificult#259;#355;i la nivelul motricit#259;#355;ii fine.
PROGRAMUL: Imit#259; mi#351;c#259;rile motricit#259;#355;ii orale
Procedeu: -#61607; A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Da#355;i instruc#355;iunea: “F#259; la fel!”, timp în care realiza#355;i o mi#351;care la nivelul gurii. Ajuta#355;i copilul s#259; realizeze mi#351;carea respectiv#259; #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i ajutorul pe parcurs. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cea mai mic#259; stimulare. În final, nu recompensa#355;i decât r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
Cerin#355;#259; sugerat#259;: s#259; se a#351;eze pe scaun, s#259; stabileasc#259;• contactul visual, s#259; imite mi#351;c#259;rile motricit#259;#355;ii globale #351;i fine
Sugestii• pentru ajutor: Utiliza#355;i material ajut#259;tor pentru a u#351;ura activitatea (o trompet#259;, baloane de s#259;pun etc)
Instruc#355;iune/ R#259;spuns/Data de debut / Data de realizare
1. Deschide gura
2. Scoate limba
3. Î#351;i prinde buzele cu mâna
4. Î#351;i atinge din#355;ii
5. Sufl#259; aerul pe gur#259;
6. Zâmbe#351;te
7. Se încrunt#259;
8. D#259; pupic
9. Î#351;i plimb#259; limba pe suprafa#355;a din#355;ilor
10. Î#351;i pune din#355;ii superiori pe buza de jos
Sfat util:#61656; Evalua#355;i obiectivele acestui program. Dac#259; scopul este imitarea verbal#259;, este preferabil s#259; utiliza#355;i simultan un sunet cu o mi#351;care. Dac#259; întâmpina#355;i dificult#259;#355;i pentru pornirea mi#351;c#259;rii, folosi#355;i o oglind#259;.
PROGRAMUL: Execut#259; instruc#355;iuni simple
Procedeu: - A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a#61607; copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Da#355;i instruc#355;iunea. Stimula#355;i copilul s#259; execute sarcina #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i ajutorul pe parcurs. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cea mai mic#259; stimulare. În final, nu recompensa#355;i decât r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
Cerin#355;#259;• sugerat#259;: pentru instruc#355;iunea nr. 2: s#259; se a#351;eze pe scaun
Sugestii pentru• ajutor: ghida#355;i-l fizic pe copil pentru a realiza activitatea
Instruc#355;iune/R#259;spuns/ Data de debut / Data de realizare
1. “Stai jos”
2. “Ridic#259;-te”
3. “Vino aici”
4. “Jos mâinile”
5. “F#259; pa”
6. “Îmbr#259;#355;i#351;az#259;-m#259;”
7. “Ridic#259; mâinile”
8. “Întoarce-te spre….”
9. “Bate din palme”
10. “Sari”
11. “D#259;-mi pupic”
12. “Arunc#259; ..”
13. “Închide u#351;a”
14. “Trimite un pupic”
15. “Aprinde lumina”
16. “Ia o batist#259;”
17. “D#259; drumul la muzic#259;”
18. “Pune pe raft”
19. “Bate palma”
20.
Sfat util: Alege#355;i instruc#355;iunile pe care le#61656; poate executa copilul #351;i care îl vor ajuta s#259; se descurce în via#355;a cotidian#259;
PROGRAMUL:P#259;r#355;ile corpului (receptive #351;i expresiv)
Procedeu:
1. Identific#259; p#259;r#355;ile corpului : A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Da#355;i instruc#355;iunea: “Atinge…(o parte a corpului)”. Ajuta#355;i copilul s#259;-#351;i ating#259; p#259;r#355;ile corpului #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i ajutorul pe parcurs. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cea mai mic#259; stimulare. În final, nu recompensa#355;i decât r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
2. Denume#351;te p#259;r#355;ile corpului : A#351;eza#355;i-v#259; pe un scaun în fa#355;a copilului. Capta#355;i-i aten#355;ia. Ar#259;ta#355;i spre o parte a corpului dvs. #351;i întreba#355;i: “Ce este aceasta?”. Ajuta#355;i copilul s#259; numesc#259; p#259;r#355;ile corpului #351;i recompensa#355;i r#259;spunsul. Diminua#355;i ajutorul pe parcurs. Recompensa#355;i în diferite moduri r#259;spunsurile ob#355;inute cu cea mai mic#259; stimulare. În final, nu recompensa#355;i decât r#259;spunsurile corecte realizate f#259;r#259; ajutor.
Cerin#355;e• sugerate:
1) Execut#259; 5 instruc#355;iuni verbale
2) Identific#259; p#259;r#355;ile corpului #351;i denume#351;te obiecte familiar
Sugestii pentru ajutor: modela#355;i• r#259;spunsul sau ghida#355;i-l fizic pe copil pentru a realiza activitatea
Instruc#355;iune/ Data de debut/ Data de realizare
1) “Atinge...”
2) “Ce este aceasta?” R#259;spuns
1) Atinge o parte a corpului
2) Nume#351;te o parte
Instructiune/ Data de debut / Data de realizare
1. Capul
2. Piciorul
3. Burta
4. Nasul
5. Gura
6. Genunchii
7. Ochii
8. Urechile
9. P#259;rul
10. Obrajii
11. Umerii
12. Mâna
13. Bra#355;ele
14. Degetele
15. Cotul
16. B#259;rbia
17. Degetele de la picioare
18 Degetul mare de la mân#259;
19.
20.
#61656; Sfat util: Alege#355;i p#259;r#355;ile corpului care nu sunt foarte apropiate una de alta (de ex., s#259; se înve#355;e mai întâi copilul s#259; fac#259; discriminare între cap #351;i picior #351;i abia apoi între nas #351;i ochi )
www.claudiu-cioca.tk" target="_blank"> Claudiu Cioca-a inceput drumul spre Lumina
www.maria-ghinea.xhost.ro" target="_blank">O poveste care poate schimba viata unei fetite
Dragostea de Dumnezeu rezolva toate problemele
danina spune:
Steffania am inteles azi de la fratele meu ca a sunat cineva din Canada sa va ofere sprijin sau am inteles gresit?
Danina Diana - strengarita familiei
PAULA-DIANA *** Raza de soarePoze 2006DIDIUTZA
[red]PETRCERE PAULA DIANA 1 ANISOR
fairy_adina spune:
Steffania are probleme cu calculatorul, si m-a rugat sa va spun ca pana marti -miercuri nu va putea sa intre pe forum. O astept cu vesti si eu cat de curand.
www.claudiu-cioca.tk" target="_blank"> Claudiu Cioca-a inceput drumul spre Lumina
www.maria-ghinea.xhost.ro" target="_blank">O poveste care poate schimba viata unei fetite
Dragostea de Dumnezeu rezolva toate problemele
steffania17 spune:
Imi cer scuze,am ceva probleme cu internetul...Danina nu stiu despre cine este vorba...am vb cu cineva din Canada dar nu cred ca vorbim despre acelasi lucru...imi trebuie mai multe detalii...
Sambata am facut extras de cont...voi trece pe site toate persoanele care au donat,cat si suma adunata pana acum...sunt in jur de 20 si ceva de mil...sper sa nu gresesc....dar in seara asta vor fi toate pe site
In alta ordine de idei...sunt tare fericita....azi Maria a zis"da uta" ...o singura data,e drept...dar mi-a umplut sufletul de bucurie..in rest...doar cantecele,le stie pe toate,cu tot cu versuri...acum canta gama...
steff
danina spune:
Stefania eu vorbisem cu fratele meu si mi-a zis ca tocmai sunase cineva din Canada ca sa va ofere un sprijin dar altceva nu mai stiu . Eu iti urez mult succes si reusita iar pt Maria multa sanatate si recuperare. O sa donez si eu cativa banuti nu sunt multi dar sper sa ajute.
Danina Diana - strengarita familiei
PAULA-DIANA *** Raza de soarePoze 2006DIDIUTZA
[red]PETRCERE PAULA DIANA 1 ANISOR