Amenajare spatiu
As avea nevoie de un decorator sau designer de interior.Stiti vre-unul care sa lucreze pe cont propriu?Sau chiar firma.Numai ca as avea nevoie de cineva care sa ne sfatuiasca cam cum putem amenaja un subsol si o mansarda, nu sa faca totul cap-coada.Mi-as dori pe cineva deschis si maleabil care sa colaboreze bine cu mine si cu sotul meu , sa tina seama de dorintele si ideile noastre.
Daca cunoasteti pe cineva...nu ezitati sa ma ajutati!
Raspunsuri
daniela_daneza spune:
Am dat un pm, unei colege...daca nu poate ea vad la altcineva...
Dany
'Daca dragoste nu e, nimic nu e!"
oanabbb spune:
sunt f multi studenti la arhitectura sau design interior care va pot ajuta.e de ajuns sa intrebati prin facultate care e cel mai tare la asta...
cristi22na spune:
buna,puteti sa incercati la www.amenajari-locuinte.ro,puteti vb si pe messenger,sper sa va ajute
delsim spune:
Ii gasisem si eu pe net.De cateva zile caut si ma gandesc si la o firma care sa faca si proiect de amenajare si sa se ocupe si de amenajarea in sine.Desi e mai scump decat varianta initiala: sa gasesc pe cineva care sa ne dea idei si sa ne orienteze, sa hotaram odata unde punem lumini, cum va fi amenajat spatiul, ce fel de scara, unde punem firide, chestii de-astea si apoi faceam noi cu muncitori care lucreaza pe cont propriu.Acuma incerc sa caut solutii pentru ambele variante si am gasit niste firme pe net, dar m-ar fi ajutat daca ati fi avut voi experienta cu asa ceva si mi-ati fi recomandat pe cineva.
eMonica spune:
draga delia,
eu am o prietena care este decoratoare de interoare de profesie.are maaaaaaaaare experienta. face o multime de chestii...proiecte de mobilier, de tot felul, amenajari in orice stil...multe.. e profesionista. sun-o cu incredere si vb cu ea. o sa-ti placa mai mult ca sigur de ea.este o persoana extraordinara, deschisa, dragutza, ff placuta o sa va placa cu siguranta si o s lucrati f frumos cu ea.
se numeste Monica State tel 0722545879
sa-mi spui si mie ce ai facut!