Cu ce sa incep controlul medical?

Cu ce sa incep controlul medical? | Autor: clayhanger

Link direct la acest mesaj

Buna.
Am si eu o problema pe care nu o pot localiza foarte bine. E vorba de niste dureri la nivelul abdomenului inferior si de simptomele unei infectii urinare.
Cand am fost la un medic ginecolog mi-a zis ca ovarele sunt ok, a gasit ceva in neregula doar cu una din trompe (dimensiuni nestandard) dar n-a stiut sa imi explice mai mult, a zis doar ca e dubios.
Daca e mai frig imediat incep din nou sa urinez des si uneori cu durere. Imi trece repede, cu ceaiuri si caldura locala, si de aceea nu reusesc sa ajung niciodata la medic (nici nu as sti la ce medic, sunt studenta in Bucuresti, si la cabinetul de la scoala practic nu mi-au facut nimic si nu mai am incredere).
Problema, acum, e urmatoarea: vreau sa aflu ce e in neregula. Sa merg din nou la ginecolog (altul) si sa vada ce e cu trompa si apoi sa merg la urolog? Daca merg acum la urolog, cand nu am nici un fel de simptom, poate sa isi dea seama de vreo chestie?

Imi pare rau daca m-am intins si daca am spus prostii, nu stiu ce sa fac si va rog mult sa ma sfatuiti.

Ana

Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.
Oscar Wilde

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Inga spune:

Poate ar trebui sa mergi la un internist care sa iti recomande un set de analize si apoi in functie de ce iese sa mergi la un medic de specialitate. Daca e vorba de o infectie urinara iese la analize si daca nu esti in plina criza...Eu aveam simptome asemanatoare si pe langa infectie urinara mi-au gasit si nisip la rinichiul drept.Sanatate multa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns florenit spune: