Nu o lasati pe mamica mea draga sa se stinga

Nu o lasati pe mamica mea draga sa se stinga | Autor: adina20

Link direct la acest mesaj

Ma numesc Adina, sunt studenta la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Cluj si am 20 ani.O varsta frumoasa veti spune.Dar aceasta varsta este umbrita de o mare durere.Mama mea a fost diagnosticata in urma cu 3 ani cu amiotrofie spinala progresiva.La inceput nu am realizat gravitatea bolii, dar acum a ajuns imobilizata la pat.Boala a inceput cu slabiciune musculara in piciorul stang dar cu timpul i-a afectat ambele picioare si mainile,toti muschii corpului de altfel.Iar eu o spal,o hranesc,ma trezesc noaptea din ora in ora sa o intorc in pat etc.Pe langa asta fac si curatenie,mancare si fac si navela la facultate.Cat timp sunt plecata la scoala vine bunica de la tara sa stea cateva ore cu ea.Insa numai pe mine ma doreste,zice ca sunt ingerasul ei.Boala nu se trateaza in tara.Pana acum doua luni nu aveam nici o speranta de vindecare.Am aflat insa de o clinica din Kiev unde boala mamei poate fi tratata.Tratamentul consta in transplant de celule stem.Am luat legatura cu domnul doctor Alexander Smikodub de la aceasta clinica si dansul garanteaza pentru reusita tratamentului in cazul mamei.Si uite asa de la agonie la extaz.Tratamentul costa pentru mama 18 000 euro plus transport si cazare.Am citit pe acest site despre actiunile voastre de ajutorare asa ca indraznesc sa strig:Va rog intindeti o mana de ajutor si nu o lasati pe mamica mea draga sa se stinga!!!

Nota moderatorului:
Adina mi-a trimis poze cu mama ei si scanare de diagnostic.
Am primit si o copie e IDului ei.
Succes in campanie draga Adina.Sper din suflet sa gasesti suport si ajutor aici la www.desprecopii.com.

- desprecopii / 6 feb 2006.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns camelia72 spune: