Joburi ingineri instalatii

Salutare tuturor.
Vin si eu cu un subiect nou (sau nu?): pentru cei care lucreaza in domeniul inginerie, in speta inginerie de instalatii...ce salarii se platesc in acest domeniu pentru diverse activitati (proiectare, vanzari), la ce experienta si...ce firme cunoasteti care sunt mai serioase in relatia cu angajatul si care fac angajari?
Eu sunt inginer de instalatii, lucrez in proiectare (instalatii HVAC)si am un salariu net de 8,5 milioane....si nici o sansa de crestere substantiala pe viitor la actualul loc de munca. Mi-as dori sa lucrez intr-o firma serioasa, care sa isi respecte angajatii si unde sa imi fac meseria in conditii cat mai decente.....dar asta....pastrandu-mi si viata mea personala!!! Firmele la care am mai lucrat dar si altele pe care le cunosc....au pretentia sa traiesti numai pentru servici. Eu imi doresc o familie, vreau sa fac 1-2 copii...dar si sa am o cariera. Insa asta nu se poate daca stai numai la servici...ce familie sa mai ai? Asa ca am ales un servici cu un program mai normal ( 8 ore pe zi, de la 8 la 16.00) dar ...salariul....abia traim, ce sa mai zic. Oare chiar nu se pot impaca si capra si varza, cum se spune???? Am ajuns la concluzia ca singura solutie pentru asta este o firma proprie dar....sa infiintezi firma e usor, sa ai ce lucra...mai greu....pentru ca trebuie sa te cunoasca lumea ca sa vina la tine.
Voi ce stiti despre asta, este cineva care lucreaza in domeniu si are aceleasi nemultumiri ca si mine? Mi-ar placea sa facem un schimb de pareri....poate am eu o parere gresita.
Va multumesc.
Iepumic
Raspunsuri

moko spune:
...eu nu am legatura cu acest domeniu decat prin prisma sotului meu, care este inginer in instalatii. Si noi am avut aceeasi problema: fiind licentiat 2005, in vara a lucrat la o firma de instalatii electrice...bani putini (tot cam 8500000 lei) munca-toata ziua, deplasari,frecusuri, etc.