Medici pediatri - recomandari

Raspunsuri - Pagina 41

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lilicuta spune:

sa inteleg ca in celelalte orase(ce nu sunt) pe lista nu sunt medici buni??????????????[

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danis spune:

lilicutalista contine parerile celor ce au dorit sa si le exprime... poti contribui si tu la ea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ckristina spune:

fetelor, o mamica de 2006, o prietena , are nevoie urgent de un dr de medicina interna,gastrologie(pentru baietelul ei); puteti sa i recomandati pe cineva in pitesti sau bucuresti??? e urgent!!!
multumim!



www.dropshots.com/ckristina" target="_blank">CRISTINA si BIANCA(05.06.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns splendorica spune:

BUNA SEARA! Va recomand din tot sufletul pe d-ul dr. Stanciu Adrian de la spitalul Budimex din Bucuresti, are program de la 10 la 12 in policrinica, de luni pana vineri. Recomand sa va duceti mai devreme pentru a va inscrie pe lista. SANATATE MULTA SI MULT SUCCES! PUPICI PENTRU PITICI!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brosteanu spune:

Am citit lista. Sunt din Cluj. D-na Dr. Dana Campean are cabinet privat, e ca lumea, nu apartine clinicii pediatrie 2 unde figureaza pe aceasta lista. Merita sa incercati

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aylin_tarcan spune:

fetele care au scris de mihai iordachescu, puteti sa imi ziceti si mie parerea voastra despre el?

Aylin cu mica broscuta Alma (20.08.2007)

broscuta gargarita

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RacasanG spune:

Buna fetelor.
Iaca na , ma alatur si eu fetelor care au nevoie de un pediatru bun in militari.
Am doua papusi una de 1 an si 9 luni, si alta de 1 luna si 3 saptamani.
Va rog macar pm

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bombolici spune:

quote:
Originally posted by RacasanG

Buna fetelor.