Lost in translation :))

Lost in translation :)) | Autor: buli

Link direct la acest mesaj

General Motors a inregistrat un total fiasco in campania sa de promovare a masinii Chevy Nova pe piata Americii de Sud si in America Centrala. 'No va' in spaniola, inseamna 'nu merge/nu functioneaza'

Succesul imens al campaniei 'Got Milk?' a determinat Dairy Association
sa dezvolte aceasta campanie si in Mexic. Insa, in spaniola, sloganul lor a insemnat 'Alaptezi?'

Producatorul scandinav de produse electrocasnice a folosit, intr-o
reclama la aspiratoare pentru piata americana, urmatorul slogan: 'Nothing sucks like an Electrolux'.

Cand Gerber a inceput sa comercializeze produse alimentare pentru copii in Africa, a folosit acelasi ambalaj ca in SUA - cu un copil zambind pe eticheta. Mai tarziu, a aflat ca in Africa companiile pun pe eticheta o poza cu ceea ce se gaseste in cutie, pentru ca foarte multi oameni nu stiu sa citeasca.

Sloganul Pepsi 'Come Alive With Pepsi Generation' a fost tradus in chineza 'Pepsi iti aduce stramosii inapoi din mormant'.

Numele Coca-Cola a fost prima data citit in chineza Kekoukela, care inseamna 'Musca mormolocul de ceara'.

Cand pixurile Parker cu bila au fost introduse pe piata din Mexic, reclamele trebuiau sa spuna 'Nu va aluneca in buzunar si nu te va deranja'... Compania a crezut ca 'embarrass' (a deranja) se poate traduce cu 'embarazar', asa ca sloganul spunea ceva de genul 'Nu va aluneca in buzunar si nu te va lasa insarcinata'.

Cand American Airlines a vrut sa-si promoveze noua clasa, cu scaune din piele, pe piata din Mexic, sloganul companiei 'Fly In Leather' a fost tradus mot-a-mot, ceea ce a in spaniola inseamna 'Zboara dezbracat'.
Exemplele de mai sus sunt selectate din cartea
Brand failures (by Matt Haig)
de pe www.hotnews.ro

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns xenocid spune:

Tot la "Brand Failure" cred ca se incadreaza si urmatoarele:

Here's a list of some funny URLs, where the designer didn't thinking about how people would read the name of the site:

1) Who Represents?, a database for agencies to the rich and famous:
http://www.whorepresents.com

2) Experts Exchange, a knowledge base where programmers can exchange
advice and views:
http://www.expertsexchange.com

3) Looking for a pen? Look no further than Pen Island:
http://www.penisland.net

4) Need a therapist?
http://www.therapistfinder.com

5) Mole Station Native Nursery, based in New South Wales:
http://www.molestationnursery.com

6) Gas central heating anyone?
http://www.gasheating.co.uk

7) New to Milan and you need electric light? Why not sign up on-line with Power-Gen?
http://www.powergenitalia.co

*segmentation fault*

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tata lu Toma spune:

Sau celebrul gin facut in Covasna - Covagin

_
Sunt moderator dar ma tratez

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

quote:
sau celebrul gin facut in Covasna - Covagin


iegzista asa ceva??

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxana1974 spune:

cu-rat murdar coane Fanica!!!





...fiecare mâtză pe limba ei piere ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gangurici_licurici spune:

quote:
Originally posted by buli

quote:
sau celebrul gin facut in Covasna - Covagin


iegzista asa ceva??






a existat, acum vreo 6-7 ani, daca nu ma insel, pana s-a prin producatorul ca ceva nu e in regula

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanaiasi spune:

Asta cu Covaginu' e dementiala !
am citit si eu candva o carte despre branding si mi s-a parut f interesanta partea cu greseli....


si te gandesti ca lumea are impresia ca a brandui e ushor.....iti trebuie eforturi tata !!! nu jucarie!

Oana

Mergi la inceput