salariu bonus pentru nastere

salariu bonus pentru nastere | Autor: history

Link direct la acest mesaj

Sunt medic rezident la un spital din Iasi,am nascut in februarie ac,motiv pentru care am facut cerere pentru salariul bonus stipulat in contractul colectiv de munca.Atunci mi s-a spus ca spitalul abia are bani pentru salarii si sa nu mai cer acesti bani,ca,oricum nimeni nu a auzit de asa ceva.Avand in vedere ca salariul unui medic rezident este un fel de bursa din care greu poti trai decent,mi se pare o nerusinare sa nu mi se dea acei bani care sunt dreptul meu,motiv pentru care am mers la juristul spitalului.Juristul mi-a spus ca nu exista asemenea lege.I-am aratat legea-in replica mi-a zis ca spitalul nu a semnat contractul colectiv de munca si ca tot nu primesc banii.Avand in vedere ca au trecut 8 luni de la cererea mea,credeti ca mai pot obtine acesti bani sau ii voi obtine vreodata? Un raspuns scris la cererea mea nu am primit nici in ziua de azi.
Va multumesc daca m-ati putea lamuri.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Contractul colectiv de munca nu se semneaza. Are caracter de lege si este obligatoriu pentru toti angajatorii indiferent de forma lor de organizare privata sau de stat. Se pare ca juristul nu prea cunoaste dispozitiile legale desi .... ar cam trebui, sau ma insel?
Va rog sa consultati CCMN 2005-2006 si chiar sa listati daca este cazul inclusiv partea care este mai sus mentionata. Asta asa pentru conformitate si pentru stabilirea drepturilor dvs reale si legale. Cred ca ar cam trebui sa se termine cu nerespectarea legilor. Asa incat cunoasteti-va drepturile conferite de lege si luptati pentru drepturile voastre.

Marius Pernes
home page - www.marius.rdsor.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune: