Ce luam cadou la doamna educatoare?
Raspunsuri - Pagina 5
denizel spune:
grati.ela, cami, bine ca mai sunt si profesori ca voi!
Din pacate, cu o floare (sau doua:)) nu se face primavara.
" Maamiii, îmi place pielea ta. E ca de câltitză" :)) - din jurnalul unei mămici de băietzel.
clio spune:
Fetelor, va citesc si ma minunez! Nu am inteles niciodata problema cadourilor oferite cadrelor didactice! Pai noi ii invatam asa, dragelor!Nu se nasc ei asa si nici in scoli nu invata asta!Lucrurile sunt foarte simple:un buchet de flori este suficient pentru a-ti arata multumirea pentru un anume cadru didactic, numai ca noua ne place sa complicam lucrurile. Nu imi vine sa cred ce aud prin parc, de la diverse mamici: bijuterii, haine, pantofi, electrocasnice, etc. Noi suntem de groaza, fetelor, nu cei care le primesc!Eu sunt hotarata:nimic in afara de flori!Copilului meu ii voi explica lucrurile in asa maniera incat sa il fac sa inteleaga!
Cami,bravo!
Cat despre cadrele didactice care nu stiu sa scrie sau sa se exprime corect, no comment!In facultate (vorbesc de o facultate in care obiectul muncii era limba romana)am intalnit o gramada de oameni care nu aveau ce cauta acolo si care au reusit sa termine,ba multi dintre ei si-au luat si posturi in invatamant. Si ma intrebam: oare pe mana unora de genul asta va ajunge copilul meu???
Nicoleta si Alexia (dn 21 aprilie 2005)
irinai spune:
Eu am copilul la o gradinita particulara.
Dar, o sa ii duc cadou doamnei educatoare. Si ingrijitoarei. De ce? Pentru ca este Craciunul, pentru ca este placerea mea sa fac daruri de Craciun.
Oricati bani ai avea tot te bucuri cand primesti ceva. Nu o sa investesc in cadouri scumpe, insa mi se pare un gest de omenie sa faci cadouri de craciun.