Fetelor, spuneti-mi si mie cum sa-mi fac pagina personala si albumul si cum imi "bag" fata la "bebe mai-iunie 2005"?
Merci si noapte buna!
elisor
Pt a inscrie fata pe lista de la bb din Mai - Iunie 2005, te duci la acel subiect, frumusel te prezinti, spui datele fetei, numele si gata
incepi dicutia cu alte mamici cu bebici din lista.
Album: numai dupa ce ai o luna de la data inscrieri pe DC o sa primesti cont, momentan albumele nu functioneaza, adica nu se pot modifica, adauga poze in ele.
Pagina personala... te duci la profil personal din coloana albastra din stanga, introdugi numele tau de utilizator, parola, si dupaia in jocul pagini apare Pagina personala, completezi datele, apesi trimite si gata... ai pagina personala.
Pana sa rezolva problema cu albumele pe DC poti sa iti faci un album pe www.webshots.com si dupaia sa iti pui link-ul la semnatura.
O seara placuta 
mamica lui www.babiesonline.com/babies/j/julianleonardo/" target="_blank">Julian 
Elisor, te asteptam la "Bebelusi de mai-iunie 2005 (8)", aici: http://www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=55058
Intra pe subiect, scrie-ne despre tine, despre beblusha ta si tot ce mai vrei si sigur te vei imprieteni rapid cu toate fetele.
Gabitza si bebe Andrei-Stefan
(25.05.05)