Ingineri, fosti, viitori..:)

Ingineri, fosti, viitori..:) | Autor: danna2002

Link direct la acest mesaj

breasla noastra trebuie sa se uneasca pe DC..:). Deci dragii mei ingineri din lumea larga si din diversele domenii..:) poftitzi va rog de postatzi :)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ellen spune:

Hehe, eu sunt Inginer Chimist, dar lucrez in IT.

Elena & Alexandra (25.09.2004)

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=51010" target="_blank">Povestea Alexutei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danna2002 spune:

quote:
Originally posted by ellen

Hehe, eu sunt Inginer Chimist, dar lucrez in IT.

Elena & Alexandra (25.09.2004)

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=51010" target="_blank">Povestea Alexutei



..EU ZIC ca este un semn de mobilitate intelectuala :), de putere de a o lua cam de la zero :) si o proba de compenetntza pe care ai trecut o cu brio. Bafta !:)

pupici!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns osna spune:

inca studenta la IE-ing.economica

sotul inginer sudor

copilul sigur va iesi scriitor ca noi nu le prea avem cu vorbaria si textele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns linusa spune:

Se face ceva listuta? Eu mi-s inginer calculatorist, adica am teminat Poli, Fac. Automatizari si Calculatoare, Sectia Calculatoare, grupa Engleza in Cluj. Inca cateva luni si-s doctor in stiinte technice

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns linusa spune:

Tacere totala aici la ingineri.. Am fost astazi la o firma meseriasa in domeniul energetica si automatizari (locomotivele din RO sunt facute dupa una din licentele lor). Ahh.. ce chestii meseriase fac: embedded devices, sensori smecheri pt hidrocentrale.. niste minunatii. Au un departament mare de research in CH. Ma uitam la lumea care mergea acolo la lucru. Pe cuvantul meu ca 90% aratau a ingineri: mers lejer spre imprastiat, tricou si rucksack

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabibarta spune: