am primit pe mail urmatorul text... mie mi s-a parut interesant... poate pe alocuri e exagerat, cine are chef de cearta, se poate lua de multe chestii... nu de asta il postez, ci pentru ca, poate, unora va da de gandit
Fiica lui Billy Graham, intr-un interviu in
emisiunea Early Show, a fost intrebata de Jane
Clayson, cu privire la atacurile din 11 septembrie
2001: "Cum a putut Dumnezeu lase sa se intimple asa
ceva?"
Anne Graham a dat un raspuns foarte profund si
inspirat: Cred ca Dumnezeu este adinc intristat de
aceasta, la fel ca si noi, dar noi de ani de zile Îi
spunem sa iasa din scolile noastre, din guvernul si
din vietile noastre. Si, fiind El un adevarat
gentleman, cred ca pur si simplu S-a dat calm la o
parte. Cum putem noi sa-I cerem binecuvintarea si
protectia Sa daca Ii cerem sa ne lase in pace? (În
lumina recentelor evenimente, atacuri teroriste,
atacuri armate in scoli, etc.)
Cred ca totul a inceput cind Madeleine Murray
O'Hare (care a fost ucisa, iar corpul ei a fost gasit
recent) a afirmat ca nu dorea nici un fel de rugaciuni
in scolile noastre, iar noi am spus O.K.
Apoi, cineva a spus ca mai bine nu am citi Biblia
in scoli (Biblia care spune sa nu ucizi, sa nu furi si
sa-ti iubesti aproapele ca pe tine insuti), iar noi am
spus O.K.
Apoi, dr. Benjamin Spock a spus ca nu ar trebui sa
ne plesnim copiii atunci cind se poarta urit, pentru
ca aceasta le-ar afecta mica lor personalitate si
stima de sine (fiul dr. Spock s-a sinucis). Iar noi am
spus ca un expert trebuie sa stie ce vorbeste, asa ca
am spus O.K.
Apoi, cineva a spus ca profesorii si dirigintii nu
ar trebui sa ii disciplineze pe copii atunci cind
gresesc. Iar conducatorii de scoli au spus ca nici un
membru al personalului sa nu atinga vreun elev atunci
cind se poarta urit, pentru ca scolile nu au nevoie de
publicitate proasta si in nici un caz de procese.
(Totusi, exista o mare diferenta intre a disciplina si
a atinge, a bate, a plesni, a lovi, a umili, etc.).
Iar noi am spus O.K.
Apoi, cine stie ce membru inteligent al consiliului
de conducere al vreunei scoli a spus ca, baietii fiind
baieti, vor face dragoste oricum, deci ar trebui sa le
dam fiilor nostri prezervative. Asa, ei vor putea sa
se distreze cit vor, iar noi nu vom trebui sa le
spunem parintilor ca le-au primit de la scoala. Iar
noi am spus O.K.
Apoi, unii dintre alesii nostri de virf au spus ca
nu conteaza ceea ce fac in viata lor privata atit timp
cit isi fac treaba la slujba. De acord, a spus fiecare
din noi, mie nu-mi pasa de ceea ce face altcineva,
inclusiv presedintele, in viata sa privata, atit timp
cit am o slujba si economia merge bine.
Apoi, cineva a spus sa tiparim reviste cu femei
goale, in semn de respect si apreciere a frumusetii
feminine. Iar noi am spus O.K.
Apoi, altcineva a impins acea apreciere un pas mai
departe, publicind fotografii cu copii goi, si inca
mai departe, afisindu-le pe Internet. Iar noi am spus
O.K., au dreptul la libera exprimare.
Apoi, industria show-business-ului a spus: hai sa
facem show-uri TV si filme care sa promoveze
indepartarea de Dumnezeu, violenta si sexul ilicit, sa
inregistram melodii care sa incurajeze violurile,
drogurile, crimele, sinuciderea si temele satanice.
Iar noi am spus ca nu este decit
entertainment(amuzament), nu are efecte adverse si
oricum nu o ia nimeni in serios, asa ca totul a mers
inainte.
Iar acum ne intrebam de ce copiii nostri nu au
constiinta, de ce nu disting binele de rau, de ce nu
ii deranjeaza sa ucida pe straini, pe colegii de clasa
sau pe ei insisi. Probabil ca, daca ne-am gindi mai
mult, ne-am da seama de ce. Cred ca totul se reduce la
faptul ca ceea ce vei semana, aceea vei si culege. Noi
Ii spunem lui Dumnezeu Draga Doamne, de ce nu ai
salvat-o pe acea fetita ucisa in clasa? Iar Dumnezeu
raspunde: Dragul meu, Eu am fost alungat din scoli, nu
puteam fi acolo. Cum puteam Eu fi acolo, cind voi
mi-ati spus sa plec din scoli?
E ciudat cum oamenii Il dispretuiesc pe Dumnezeu,
si apoi se intreaba de ce totul merge tot mai prost.
E ciudat cum de credem tot ceea ce scriu ziarele,
dar noi ne indoim de ceea ce spune Biblia.
E ciudat cum de toti oamenii vor sa mearga in
ceruri, desi nu cred, gindesc, spun sau fac nimic din
ceea ce scrie in Biblie.
E ciudat cum de unii pot spune Cred in Dumnezeu si
de fapt sa-l urmeze pe Satan, care, de fapt, crede si
el in Dumnezeu.
E ciudat cum ne repezim sa judecam, dar nu ne place
sa fim judecati.
E ciudat cum de se pot trimite mii de glume prin
e-mail si ele se raspindesc precum focul salbatic, dar
cind incepi sa trimiti mesaje privindu-L pe Dumnezeu,
oamenii se gindesc de doua ori inainte de a le trimite
si altora.
E ciudat cum de tot ceea ce este vulgar, crud si
obscen trece liber prin cyberspatiu, dar orice
discutie publica despre Dumnezeu este impiedicata la
scoala si la locul de munca.
E ciudat cum poate fi cineva atit de inflacarat de
dragoste pentru Hristos fiind in acelasi timp un
crestin invizibil in timpul saptaminii.
mami de ileana (4 iulie 2002) si ioachim (25 nov. 2004)
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41659" target="_blank">ajutati-l pe mihaita!
Raspunsuri
Sabina spune:
...
ca mica observatie, nu cred ca bataia ar rezolva ceva.Vorba dulce mult aduce.
Sabina si Sofia Galagia
www.desprecopii.com/forum/photo_album_cat.asp?sqldtl=834" target="_blank">Poze cu noi
Cele mai frumoase fete
miau-miau spune:
Dar cine e aceasta fiica a lui Billy Graham? Si cine e Billy Graham?
Nu se poate inrtoduce religia in scolile de stat din US fiindca copiii au religii diferite. Dar exista scoli catolice, evanghelice, etc in care se studiaza religia si se spun rugaciuni.
Iar principiile biblice de corectitudine, morala, bunatate se promoveaza in toate scolile. E ilegal sa pui poze de copii goi pe internet (te ia la puscarie). Iar la televizor nu vezi nika gol, decit la pay-per-view, deci sint protejati minori, filmele sint rated dupa nivelul de violenta si funduri goale vazute.
Revistele cu femei goale nu sint tiparite ca sa promoveze frumusetea ci ca e cerere pe piata de barbati.
Si in final, da, e ilegal sa bati copiii in scoli si chiar si acasa.
Si ca sa raspund la intrebarea domnisoarei/doamnei fiica a lui Billy Graham de ce nu se trimit pe internet cugetarile de genul asta ci se trimit glume, precizez ca se trimit doar glume bune.
gandacelu spune:
miaule, exact ce am scris: nu va ambalati, era doar un suport spre meditatie, nu de combatut, io am obosit de atatea certuri... voi nu?
mami de ileana (4 iulie 2002) si ioachim (25 nov. 2004)
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41659" target="_blank">ajutati-l pe mihaita!
lai spune:
eu nu sunt de acord cu logica mesajului, ba chiar ma deranjeaza. insa din respect pt. gandacel n-am sa continui cu meditatiile la care ma trimit pe mine randurile de mai sus.
Lai
casandra spune:
Eu am inteles ca daca traiesti departe de Dumnezeu, atunci cand dai de greu, nu ai de ce sa il iei la rost pe Dumnezeu ca n-a avut grija de tine. Cum sa Iti poarte de grija, daca tu te-ai indepartat de El...
Dumnezeu asteapta sa vina in ajutorul celor care Il cheama.
lai spune:
cu esenta asta a mesajului, asa cum a desprins-o casandra, sunt si eu in mare de acord. insa ca sa demonstreze acest lucru, persoana intervievata s-a folosit de niste tehnici de argumentare nu tocmai ortodoxe (nu ma refer la religia ortodoxa, intelegeti voi ), care pe mine m-au deranjat asa de tare ca nu pot sa nu le iau in seama, de aceea mesajul mi-a lasat un gust amar, chiar daca sunt de acord cu ideea generala. se mai poate si sa am eu o viziune total diferita a ceea ce inseamna sa Il ai pe Dumnezeu in viata ta.
Lai
ps pup gandacel ca mi-e tare drag si sunt convinsa ca nu si-ar bate copiii, n-ar lasa repetent un copil budist care ar refuza sa spuna Tatal nostru, ca stie ca 99.99% dintre noi nu gasim pornografia infantila si pedofilia acceptabile sub nici o forma etc. etc.
DARAEL spune:
Citit, meditat... hm............ cineva tot l-a trimis, altfel nu-l primeam si eu saptamana trecuta pe mail si nici tu nu-l postai.....
Asa ca am sa raspund simplu cu un citat frumos:
„Atunci unul dintre judecatorii cetatii zise: „Vorbeste-ne despre Crima si despre Pedeapsa.”
Si el raspunse, zicand:
„Aceasta se intampla cand judecata voastra rataceste in vant,
Fiindca numai din nesocotinta aduceti prejudicii altora si, deci, voua insiva,
Iar pentru aceste prejudicii trebuie apoi sa bateti la usile dregatorilor si sa asteptati in dispret.
Precum oceanul este eul vostru divin:
El ramane pururi imaculat
Si asemenea etherului, el nu-si desfasoara decat aripile.
Ca soarele este eul vostru divin;
El nu cunoaste drumurile cartitei, nici nu cauta ascunzatorile sarpelui.
Dar eul divin nu e singur in firea voastra:
Multe in voi sunt omenesti, dar multe nu sunt inca ale omului
Ci arata asemenea unui pigmeu diform, care merge buimac, prin ceata, in cautarea propriei sale desteptari.
Acum, despre omul din voi as vrea sa vorbesc,
Fiindca omul, iar nu eul vostru divin si nici pigmeul ratacit in ceata, e cel care cunoaste crima si pedepsirea crimei.
Adesea v-am auzit vorbind despre cel care comite un lucru rau ca si cand n-ar fi unul dintre ai vostri, ci un strain printre voi, un intrus in lumea voastra.
Ci eu va spun ca, precum cel sfant si cel drept nu pot sa se inalte deasupra a ceea ce este mai inaltator in fiecare din voi,
Tot astfel, cel rau si cel slab nu pot cadea mai jos decat ceea ce aveti mai josnic fiecare dintre voi,
Si precum o singura frunza nu se ofileste decat cu tacuta invoire a intregului arbore,
Tot astfel raufacatorul nu poate sa comita crima decat cu consimtamantul secret al vostru, al tuturor.
Fiindca, asemenea unei procesiuni, inaintati impreuna spre eul vostru divin;
Voi sunteti drumul dar si drumetii.
Iar cand unul dintre voi cade, aceasta-i pentru cei care sunt in urma lui, prevenindu-i ca o piatra le-mpiedica trecerea.
Da, dar el cade si pentru cei aflati inaintea lui, care, cu toate ca au pasul mai iute si mai sigur, nu au inlaturat piatra din cale.
Si iata inca de ce cuvantul trebuie sa apese greu pe cugetele voastre:
Cel ucis nu ramane nevinovat fata de propria-i moarte,
La fel cum cel pradat nu-i nevinovat ca a fost jefuit,
Si cel drept nu-i nestiutor de faradelegile celui rau,
Iar cel ce are mainile curate, nu ramane nepatat de fapta tradatorului.
Da, vinovat este uneori victima ofensei
Si, mai adesea, condamnatul suporta pedeapsa si pentru cel nevinovat ca si pentru cel fara de cusur,
Fiindca nu puteti desparti pe cel drept de cel nedrept, nici pe cel bun de cel rau;
Amandoi stau in fata soarelui asemenea firelor, alb si negru, intretesute,
Iar cand firul negru s-a rupt, tesatorul controleaza intreaga tesatura si, de asemenea, razboiul de tesut.
Daca unul dintre voi incearca sa judece o sotie infidela,
Sa puna atunci in balanta si inima barbatului acesteia si, astfel, sa-i masoare cu grija sufletul,
Si, la fel, cel care vrea sa-l biciuiasca pe ofensator, sa priveasca si in sufletul celui ofensat,
Iar daca cineva dintre voi pedepseste in numele dreptatii, implantand securea in copacul raului, sa ia aminte si la radacini;
Va gasi, acolo-n adanc, radacinile binelui si al raului, ale purtatorului de fructe si ale celui sterp, imbratisandu-se in inima tacuta a pamantului.
Iar voi, judecatori, care vreti sa fiti drepti,
Ce judecata veti pronunta impotriva celui care, cu toate ca cinstit cu trupul, este hot in sufletul sau?
Ce pedeapsa veti hotari celui care rapune trupeste pe cineva atunci cand el insusi este vatamat sufleteste?
Si cum veti urmari pe cel care prin faptele sale se arata a fi de rea credinta si opresor,
Dar el insusi, la randu-i, este jignit si batjocorit?
Si, cum veti pedepsi pe cei a caror remuscare e deja mai mare decat raul comis?
Remuscarea nu-i oare pedeapsa data, astfel, chiar de legea careia voiti a-i sluji?
Totusi, nu puteti pune remuscarea pe seama celui vinovat, nici sa o scoateti din inima vinovatului.
Fiindca, de la sine, remuscarea va tipa, in tacerea noptii, pentru ca oamenii sa se trezeasca si sa se priveasca in fata.
Iar voi, care voiti a intelege dreptatea, cum veti reusi aceasta, daca nu veti privi toate faptele in plina lumina?
Atunci numai veti pricepe ca cel drept si cel decazut nu sunt decat un singur om stand drept in crepusculul dintre noaptea eului-pigmeu si ziua eului-divin,
Si ca piatra unghiulara a templului nu-i cu nimic mai presus decat cea din adancul temeliei.”
Kahlil Gibran- Profetul Capitolul XII - Vorbeste-ne despre Crima si despre Pedeapsa
Cu stima,
Singur, DARAEL
Ratacitor prin Lume
http://www.geocities.com/dara2el/
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41659" target="_blank">ajutati-l pe mihaita!
“A te invinge pe tine insuti este prima si cea mai frumoasa dintre toate victoriile.“ DEMOCRIT
she_wolf spune:
Esenta mesajului este clara, logica si de bun simt (desi exista o pilda a fiului ratacitor ), insa mesajul in sine...hmmm...marturisesc ca a reusit sa ma irite. Exact cum ai spus tu, Gandacel, pe alocuri (cam multe din pacate) este foarte exagerat, motiv pt. care nici nu bag mana-n foc ca-si va atinge scopul. Tot este bine ca a inceput cu "cred ca...".
N-o sa insist pentru ca nici n-am chef de cearta si nici nu as vrea sa te superi.
Darael,
Am citit "Profetul" si este intr-adevar o carte deosebita, care te indeamna la meditatie.
Claudia si Cristi (16.12.2002)
gandacelu spune:
fetele, dragele, am ezitat f tare sa postez subiectul, il tin in inbox de cateva zile... apoi am zis: fie ce-o fi! e adevarat ca e extrem de atacabil (daca-l posta altcineva nu cre ca ma abtineam) dar mesajul e clar, si eu l-am vazut la fel ca si casandra: mi-a placut explicatia, in simplitatea ei: daca Il alungi pe Dzeu, de ce te intrebi apoi "unde e"?
cam atat... nu sunt pentru bataie, nici pentru fundamentalism, Doamne fereste, dar m-a pus pe ganduri din alt punct de vedere... dar mai bine ma abtin, ca iar ies scantei
va pup! make cildren, not war!
mami de ileana (4 iulie 2002) si ioachim (25 nov. 2004)
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41659" target="_blank">ajutati-l pe mihaita!
Sabina spune:
hai te rog io, nu te abtine
Sabina si Sofia Galagia
www.desprecopii.com/forum/photo_album_cat.asp?sqldtl=834" target="_blank">Poze cu noi
Cele mai frumoase fete