Probleme de matematica

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MariaG spune:

Adda: gresesc, gresesc dar nu in totalitate, doar in modul de exprimare. Nu toate problemele sunt la fel si ideea e sa stii sa incadrezi problema in tipul corect ca sa stii ce pasi sa aplici...(in fine cu exprimarea am o mare problema), ideea era ca sigur in exercitiile facute in clasa se regaseste ceva de genul celor pentru acasa (cel mai probabil s-au facut mai multe tipuri de probleme si incurcatura cea mare era ca nu stia copilul ce metoda de rezolvare sa aleaga). Cum spuneam: trebuie sa afli cum sa citesti problema...
Si apoi, nu toti copiii iubesc matematica asa cum am facut-o eu spre exemplu.... s-ar putea sa-i stresezi degeaba cu 30-40 de probleme.... ceva trebuie sa stie si ei, dar nu e nevoie sa fie toti asi in matematica... nu dati va rog

Maria (01.08.1978) si Alex(06.05.2004)
poze iara poze poze din nou

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana d spune:

Maria, din fericire la noi nu e cazul sa ghicim in ce categorie sa incadram problema si sa alegem prin ce metoda se rezolva mai direct. Noi saptamanile astea am fost la "Metoda grafica" si toate problemele trebuie rezolvate asa chiar daca ne-ar fi venit mai la indemana altfel. Nu stiu cat le-a explicat in clasa, inteleg ca doamna are niste probleme si nu prea ii mai sta capul la scoala (cam de la inceputul semestrului), ceea ce nu-i statea in fire. Totusi, felul cum nu a pedepsit pe nimeni ma face sa cred ca nu le-a explicat prea mult.
La alte probleme nu am avut dificultati, de ex la cele care nu au mai multe operatii ci doar inmultiri, deci numerele sunt de x ori mai mari sau mici decat unul dintre ele. Aici era usor sa aflam cate de (------) segmetul cel mai mic, sunt in total, si mai stiam cat e suma numerelor.


www.babiesonline.com/babies/i/ilincuta" target="_blank">poze cu Ilinca
Craciun 2004

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns descintec spune:

Dana, nu cred ca fetita are nevoie de meditator. Imi amintesc si eu de cand Maria era in clasa a patra. La varsta asta, copiii sunt inca mici maimute care aplica algoritmi, gandirea abstracta abia incepe sa mijeasca. Deci, ideea era, asa cum ziceau cateva fete , sa incadrati problema la tipul de algoritm corect. Si apoi, aplicati algoritmul, in cazul asta metoda grafica, exact asa ca la scoala. O sa vezi ca, cu putin exercitiu, o sa se descurce foarte bine, o sa devina chiar un automatism. Daca nu reusesti sa desciferzi ce ii explica la scoala, poti ruga invatatoarea sa iti explice si tie cum sa o inveti pe fetita. Si pe forum gasesti ajutor cand ai nevoie.

Sa nu te sperii ca va fi mai greu in a cincea. Dimpotriva :)

_
Sapte dintr-o lovitura!

Mergi la inceput