Mamici de noiembrie-decembrie 2004 (46)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Madachan spune:

BITS,am vazut,,punguta,,!! Dar doar atunci cand mi-a spus ca-i baietel,de atunci am mai fost de 2 ori la eco si nu mai mi-a aratat nimic. Asa ca nu cred ca-i baietel 100% . Adevarat ,ca am si poza cu ,,punguta,, dar am citit despre atatea gereseli....

in 27 saptamani ,DPN 21 Nov, http://photos.yahoo.com/madachan2002

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danette spune:

Bits, acum am citit cum a fost la eco...
Ma gandesc ca dr. tau ori e nesigur si nu vrea sa spuna ceva ce ulterior trebuie sa rectifice, ori chiar vrea sa fie o surpriza pentru tine...
M-i se pare ciudat ca-ti spunea ca e posibil sa nu-i fi coborat testicolele, eu citisem ca coboara cam prin SA 24... da' cine stie... doar ei sunt medici...

Una peste alta, in mod sigur orice-ar fi o sa-l/s-o iubesti la nebunie, asa ca bine ca te-ai linistit cu ideea ca o sa afli mai tarziu. Cel mai important e ca e sanatos!

Felis, bine ai venit !
Eu sunt cu grupa B III Rh- iar sotul cu B III Rh+... am citit destule articole depsre incompatibilitatea asta, dar sie u stiam ca doar in acest caz trebuie sa-ti dozezi anticorpii anti-D...Cazul in care sotul este Rh-, stiam eu ca nu necesita dozare anticorpi..
Acum vad ce scria si gandacelu', ar fi interesant sa-ti faci un topic separat sa vedem ce scriu alte fete..

AproposGANDACELU!, ti-ai facut prima tura de vaccin?? ca nu mai stiu in ce luna esti? Tu parca ziceai ca-l faci si in luna 7.
Eu am intrebat medicul si mi-a zis ca numai pe cel de dupa nastere mi-l face!

Monica, am citit povestea cezarienei tale...dupa ce te-am intrebat cum a fost, m-am gandit ca probabil n-a fost prea rau din moment ce te-ai hotarat sa mai faci una...
Ma gandesc (sper) sa am noroc si sa-mi revin repede...