Cezariana la cerere

Cezariana la cerere | Autor: Candy

Link direct la acest mesaj

Fetelor, din cate stiti voi, se fac cezariene la cerere? Am inteles ca majoritatea medicilor sunt impotriva, dar nu stiu daca este vorba despre o optiune personala sau despre o politica a spitalelor.
A facut careva cezariana la cerere si in ce conditii?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns simonadinca spune:

Candy, se face cezariana la cerere...Sunt medici care prefera cezariana...si care o recomanda...
Din aceasta cauza am doi doctori...unul prefera cezariana si celalalt nasterea naturala... Eu vreau cezariana! Dar am incredere mai mare in dr. care vrea nastere naturala...Sper sa reusesc sa-l conving...
Bafta!

pupici
simona

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns thalia spune:

Ai de la mine un MP.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Candy spune:

Multumesc, Thalia, ti-am raspuns. Problema e ca eu am "piticul" cu cezariana pe care nu mi-l scoate nimeni din cap! In familia mea, toate cezarienele au decurs fara probleme, in timp ce nasterile naturale au fost un dezastru! Sora mea a murit la cateva zile, in urma unui travaliu prelungit, soldat cu hipoxie (neoxigenarea creierului). In urma acestei intamplari nefericite, cand era insarcinata cu mine, mama si-a facut cezariana la cerere, acum 33 de ani! Mi se pare aberant ca in anul de gratie 2004 sa ti se refuze cezariana la cerere, atata vreme cat e optiunea mea personala, si in conditiile in care platesc si asigurari medicale, si spaga! Ei bine, din cate m-am interesat, politica majoritatii spitalelor din RO este sa nu se faca cezariana la cerere decat in cazul unor urgente!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune: