Chlamidia

Chlamidia | Autor: anyar

Link direct la acest mesaj

Buna,
Sunt si eu o viitoare mamica -10 sapt. si am o mica problema. Am primit rez. la analize si toate sunt ok, mai putin Chlamidia care e pozitiva. Dr. mi-a dat sa fac tratament 12 zile cu Clotrimazol si sa repet Urocultura. E normal sa fac un astfel de tratament la o sarcina asa de mica, nu o sa fie afectat BB? Ce pot face? Exista vreun alt tratament?
multumesc,

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Freia spune:

nu stiu daca iti va trece cu unguentul dat. La antibiograma ce medicamente apar ca fiind sensibile?

Unguentul pe care ti l-a data eu l-am folosit cand eram in 30 de saptamani pt candida.

Pt chlamydia stiu ca un tratament bun este sumamed, este scump dar are un spectru larg de actiune. Da-i un search pt ca a mai fost discutat acest subiect si ai sa vezi ca sunt si medicamente romanesti mai ieftine care pot combate aceasta infectie.

Oricum, testul trebuie repetat ca sa te asiguri ca tratamentul a fost cel corect.

Freia si bebe Alexa

http://community.webshots.com/user/freia_ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cristina_C spune:

Din proprie experienta: se mai trateaza si cu Amoxicilina. Este un antibiotic care se poate lua fara probleme in sarcina. IMPORTANT este ca si partenerul sa faca in acelasi timp tratamentul, altfel este posibila o recontaminare (se transmite pe cale sexuala).
Multa sanatate si sarcina usoara!

Cristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Shobo spune:

Cristina,

si mie mi-au iesit ieri analizele toate ok doar Chlamidia pozitiv (si in singe si in col)!