La France (2)
Raspunsuri - Pagina 2
andiaroro spune:
eu sunt Ana
Si o cunosc pe Oana!
acum daca m-ai spus la popor.......ma demasc........dar nu am pe constiinta decat 2 sughituri...si am vorbit .... numai "de bine"!!!
Acum despre "tunzareala" sunt fericita poseoare a unei proaspete frizuri cu care ma laud la toti cei cu care discut via mail, telefon.......restul nu au nevoie de descrierea mea si poze probatoare.Observa singuri!
minunea s-a petrecut la o scoala de coafura Daniel MONTESANTOS 133, Av Ledru-Rollin tel 0146593969....am fost tunsa in functie de maxilar, umeri, ochi.........adica oamenii sunt : "visagisti".
Si toata distractia ma costat 6 euro( am platit un euro pentru prosop ca il uitasem acasa).pentru cei care nu sunt studenti costa 8 euro.....
De ce atat de ieftin?
pentru ca pe capul tau se explica unui elev, care nu face altceva decat sa_ti ia varfurile.;tunsoarea in sine o face "maestru"........un chinez care scotea flacari din foarfeca ......Daca va inarmati cu rabdare si vreti sa fiti multumite de coafurile voastre va sfatuiesc sa va duceti.....E mai complicat pentru cele care lucreaza fiindca tund la 9.30 13.30 si 15.30.Trebuie facuta o programare inainte.
Pentru cine nu e student costa 8 euro un tuns, iar un vopsit 16 euro....
Pupici
ana
Aurelia spune:
Fetelor nu-i trimitem direct lui Cristi i-i trimitem cum am mai spus lu Mirela si Florin (admini) care au o pusculita pt el ,adresa o caut si vi-o dau pe private message ,va astept sa-mi scrieti deci ,merci mult de receptivitate sa sarut si va doresc un 1 martie frumos cu realizari si impliniri!
Aura&Luca,2 ani!
http://yamafoto.com/?ref=6538
Aurelia spune:
P.S.Olo ar fi bine daca s-ar deduce din impozit as aranja cu sotul sa dam si noi mai mult!!!!!glumeam bineinteles!te pup
Aura&Luca,2 ani!
http://yamafoto.com/?ref=6538
oana cretu spune:
Buna, fetelor! Va trimit niste floricele, spuneti voi ca ar fi ghioceii care vestesc ca primavara a sosit! Sper sa fie si in sufletele voastre primavara!