Infectie cu coli la nou-nascut

Infectie cu coli la nou-nascut | Autor: mircea72

Link direct la acest mesaj

Imi poate spune si mie cineva cat de grava este infectia cu Coli la un nou nascut? Si care este tratamentul indicat.
Fetita despre care e vorba are si o hipotiroidie si as vrea sa stiu ce imi puteti spune despre aceste valori:
T4-27,94 nmol/l ; T3-0,689 nmol/l ; TSH-92,45 microUI/mL.
Multumesc anticipat.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aquariusrpro spune:

Ce varsta are copilul?

Partea cu hormonii tiroidieni nu este relevanta la o anumita varsta ( nu sunt medic dar stiu de la pediatra mea care s-a "ciocnit" de problema la cel de-al doilea copil, acum un an)si intr-un anumit context ( manifestarile copilului).

Coli pot fi tratati dar trebuie analize ( inclusiv antibiograma ) si un pediatru bun.

O sa-ti raspunda si un medic dar trebuie sa dai varsta copilului.

Roxana&Ruxandra

http://community.webshots.com/user/aquariusrpro

si un nepotel super
http://community.webshots.com/user/lucaandrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mircea72 spune:

Fetita are 12 zile si a fost adusa de la "Elias" unde presupun ca a fost infectata, la "Grigore Alexandrescu" unde e ingrijita de doctorita Cara Sava si de prof.Ciofu (daca a auzit cineva de ei sa-mi spuna si mie ce fel de doctori sunt, va rog).