Sa-l anunt pe sotul amantei...sau nu?

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns eumada spune:

Mie mi se rupe inima de copil.Adultii,de bine,de rau,se descurca.Dar copilul?

Copilul?
Citind ce i scris mi se rupe inima.Ma doare.
Nu stiu cum as proceda intr-o atare situatie.
Cand vine la copil,poti pleca de acasa.La o sla de sport.La zumba,la orice,desi te doare,desi iti vine sa urli,desi nu intelegi.Tre` sa facem si ce nu vrem in viata.Lasa-i singuri,daca spui ca il iubeste atat de mult,nu-i va face rau.Si spune-i copilului sa-l intrebe si pe el ce te intreaba pe tine.

Evita-l pe el,daca suferi asa de mult.Ce medicamente iei?Anxiolitice?
Daca ii este ru copilasului atunci trebuie sa scrasnesti si sa te ocupi de el.Vezi numai sa nu te adoarma calmantele.Nu am luat niciodata ,dar cred ca sunt medicamente care dau o stare de nepasare.Ia o fosta colega.Si trateaza totul usor.

Gandeste-te la copil.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns emanouela spune:

Eu zic sa lasi furiile la o parte...daca il impusti, ipotetic, faci puscarie, lasi tatal fara copil si fara mama implicit...deci? Gandeste logic si constructiv si lasa fabulatiile pt cand vei fi bine.
Isi iubeste copilul? Asta este ideal, minunat.
Din ce vad eu, suferinta ta e mai mare decat a copilului....infinit mai mare si incerci sa o ascunzi in spatele suferintei copilului...nu e anormal, dar nu e bine, nu e bine pt tine si nici pentru copil...deja ai dat nastere la o vina (copilul crede ca suferi si din cauza lui).
Ce familie minunata? Care? Cand tu scrii ca nu a fost asa....le amesteci si le confunzi...una e sa fii sot, alta e sa fii tata....sunt 2 joburi complet diferite si eu, sincer, il felicit pe tatal copilului tau ca nu le amesteca si confunda, cum fac multi. Tu daca nu ai sa mai fii sotie nu ai sa mai dii mama sau cum? De ce aceasta frica?