GRADINITA 198 DUMBRAVA MINUNILOR

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns eumada spune:

Citat:
citat din mesajul lui carmencat

O, ba da! Eu nu as avea curaj sa imi las gardul verde pe mana domniei sale...

Cand viata iti ofera un vis care iti intrece de departe orice asteptari, nu e de bun-simt sa jelesti atunci cand se sfarseste.


Mai,sa stii ca ai dreptate...

Ledi, fereasca sfantu` sa dea peste copilul cuiva smecher...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns leandrulalb spune:

Citat:
citat din mesajul lui MirunaGaidas

Imi pare rau ca v-a deranjat comentariul meu ,stati linistiti am si eu copil,nu lucrez ca educatoare la acea gradinita ,am spus doar ADEVARUL!!! De multe ori va ridicati cu anumite pretentii demne de dispret ! Sincer imi pare rau ca nu ma pot recalifica in alt domeniu datorita varstei ;) si oricum in tara asta nu exista joburi bine platite decat ale celor care au furat,fura si vor fura in continuare ;) Mi se pare lipsa de bun simt ,in legatura cu scrisul gramatical nu este absolut necesar in fata unui calculator .Am ales aceasta meserie pentru ca iubesc copii ,dar asta nu inseamna ca pot trece cu vederea peste cei care nu apreciaza educatoarele .Daca dvs credeti ca este simpla aceasta meserie va inselati ,nici nu va puteti imagina cate fete tinere licentiate in domeniu renunta datorita stresului zilnic si salariului de mizerie ;) ! Oricum impresia dvs despre mine nu conteaza decat a celor parinti care ma cunosc ! O seara buna .