GRADINITA 198 DUMBRAVA MINUNILOR

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MirunaGaidas spune:

Imi pare rau ca v-a deranjat comentariul meu ,stati linistiti am si eu copil,nu lucrez ca educatoare la acea gradinita ,am spus doar ADEVARUL!!! De multe ori va ridicati cu anumite pretentii demne de dispret ! Sincer imi pare rau ca nu ma pot recalifica in alt domeniu datorita varstei ;) si oricum in tara asta nu exista joburi bine platite decat ale celor care au furat,fura si vor fura in continuare ;) Mi se pare lipsa de bun simt ,in legatura cu scrisul gramatical nu este absolut necesar in fata unui calculator .Am ales aceasta meserie pentru ca iubesc copii ,dar asta nu inseamna ca pot trece cu vederea peste cei care nu apreciaza educatoarele .Daca dvs credeti ca este simpla aceasta meserie va inselati ,nici nu va puteti imagina cate fete tinere licentiate in domeniu renunta datorita stresului zilnic si salariului de mizerie ;) ! Oricum impresia dvs despre mine nu conteaza decat a celor parinti care ma cunosc ! O seara buna .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eseea spune:

Citat:
citat din mesajul lui MirunaGaidas

STIMAT DOMN TREBUIA SA VA INVATATI COPILUL SA-SI FACA NEVOILE LA WC, ORICUM AVETI TUPEU, NU UITATI ESTE GRADINITA NUUUUUUUUUUUU CRESA.
ADEVARUL CA NU TREBUIA SA VA PRIMEASCA COPILUL, DAR FIIND DRAGUTA DOAMNA DIRECTOR A TRECUT CU VEDEREA CA SUNT MITITEI SI UITE ASA PARINTII NERECUNOSCATORI STRICA IMAGINEA GRADINITEI. VA DAU UN SFAT INCERCATI SA VA OCUPATI DE COPILUL DUMNEAVOASTRA MAI MULT POATE REUSITI SA NU MAI FACA PE EL.VA UREZ SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!



DREGELE MELE COLEGE DUPA CE CA ESTE SALARIU DE....... MAI VOR SA-L SI SPALAM, MARE TUPEU