Cartea din TREN
Raspunsuri - Pagina 8
ab5174 spune:
Eu zic ca intii trebuie educata populatia, si apoi pusa hirtie igienica in toalete.
Am fost intr-un supermarket, si in cabina de linga mine tot auzeam cum cineva trage cu foc de hirtia igienica si nu mai termina (erau role din alea incuiate), m-m dus la paznic si i-am spus ...si el imi zice "Da , doamna se intimpla tot timpul sa o fure" ...si dupa aia tot pe ei ii injuram ca nu e hirtie , sapun......
Cricor spune:
Eu nu cred ca proiectul asta a fost gandit ca un fel de biblioteca in tren..in ideea ca te urci in tren, vrei sa citesti o anumita carte si pe aia o vei gasi. De altfel, chiar si la biblioteca se poate intampla sa nu gasesti cartea pe care o doresti.
Daca cineva vrea sa citeasca o carte anume, si-o va aduce de acasa.
Pe de alta parte, daca pasagerul nu are carte, nu tine sa citeasca cartea x, se plictiseste, si ar citi ceva, orice...cred ca se multumeste si cu cartea y.
Iar daca pasagerul vrea cartea x, si ea este legata cu lantul la alta masa...ma gandesc ca pasagerul de la masa respectiva (fiind el mai civilizat decat media calatorului roman), ii va ceda locul.
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Anemona11 Cora,exact la asta ma gandeam si eu. Oare chiar nu sesizeaza nimeni de la Caile Ferate ca in trenurile romanesti lipseste hartia igienica si ca este o problema majora de igiena la toalete? Stiu ca asta inseamna de fapt si o problema de educatie a calatorilor dar totusi este si o problema a Cailor Ferate,care trebuie sa aiba o rezolvare practica si nu o negare a problemei.Chiar nu exista o lista de prioritati acolo? Pai in casa iti pui intai ciucurei la lampa inainte de a face curat in baie si a sterge ...scuzati ... de pe jos? Sincer,sa pui carti electronice in tren mi se pare un ciucurel de matase,absolut inutil. Ar fi de inteles daca ne-am afla in Singapore. Si de cand au Caile Ferate ca scop ridicarea nivelului cultural al calatorilor? |
Vad ca a raspuns si Alinuk ... probabil ca CFR are un buget de intretinere si administrare in care intra si X role de hartie igenica, insuficiente pentru toata luna.
Proiectul asta cu cartile este un parteneriat a carui initiativa a venit din partea companiei de carti. Compania de carti are acum o campanie de marketing prin care incearca sa isi promoveze produsele, distribuindu-le legate cu lantzul in trenurile CFR.
Pana la urma CFR e ok, ofera un serviciu in plus si cred ca ii este putin indiferent daca proiectul va fi de succes sau nu.
Compania de carti ar trebui insa sa fie foarte interesata de rezultatul acestei campanii - ea investeste si ea spera sa culeaga ceva roade.
Mie proiectul mi se pare extrem de "subtzire", asta ca sa nu spun "pierdere de bani" ...
1. O carte fixa la 4 locuri ?
2. Fara posibilitatea de a alege macar din titlurile disponibile ?
3. Carti electronice dar fara conexiune la internet ?
Ma intreb ce segment de populatie vizeaza campania asta ?
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Cricor Eu nu cred ca proiectul asta a fost gandit ca un fel de biblioteca in tren..in ideea ca te urci in tren, vrei sa citesti o anumita carte si pe aia o vei gasi. De altfel, chiar si la biblioteca se poate intampla sa nu gasesti cartea pe care o doresti. Daca cineva vrea sa citeasca o carte anume, si-o va aduce de acasa. |
De acord cu tine ... nu ar fi totusi normal sa iti dea posibilitatea sa alegi din titlurile existente in tren ? Asa cum e gandit proiectul, se pare ca doamna care vinde locurile te si leaga, fara nici o logica, de lantzul culturii, expereinta in urma careia tu, se presupune ca o sa te pasionezi si o sa cumperi ulterior carti de la compania de carti.
Citat: |
citat din mesajul lui Cricor Pe de alta parte, daca pasagerul nu are carte, nu tine sa citeasca cartea x, se plictiseste, si ar citi ceva, orice...cred ca se multumeste si cu cartea y. |
Cred ca numai pe astia ii vizeaza aceast proiect si eu ma intreb cati din astia circula pe Intercity ... caci un cititor regulat nu cred ca o sa puna mana pe ce i se nimereste la lantz.
Citat: |
citat din mesajul lui Cricor Iar daca pasagerul vrea cartea x, si ea este legata cu lantul la alta masa...ma gandesc ca pasagerul de la masa respectiva (fiind el mai civilizat decat media calatorului roman), ii va ceda locul. |
Hai maaa ... ce campanie de marketing e asta care mizeaza pe micul aranjament din tren de curiozitatea unei carti legate de alt scaun. Zau asa ?
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui viviana Segmentul care merge cu Intercity, plateste intre 70-100 lei/bilet si are 3G. |
Pai 3G pe ce ? Eu asta vara nu prea am vazut IPads in Romania si spre surprinderea mea, foarte putine IPhones sau Androids.
Sigur, asta nu inseamna ca nu exista ... inseamna ca aceste devices nu sunt inca populare. Care o fi procentul detinatorilor de suport electronic pentru citit intr-un Intercity ?
In plus mie imi vine sa spun ca cei care platesc atat pe un bilet de tren si prefera sa citeasca, o sa aiba deja cartile lor ...
Oare ce procent din populatia Intercity-ului o sa atinga aceast proiect si cati din ei se vor repezi sa si cumpere carti ?
cruis spune:
Pe mine ma amuza atitudinea unora la opinii diferite. Eu comentez aici ideea din punct de vedere al afacerii si este foarte subtire, m-ar surprinde sa functioneze. Degeaba comentati ca nu are nimic de-a face cu nimic: daca nu va oferi ceva inapoi companiei de carti, nu va dura. E doar logica, imi pare rau ca primeaza idealismului. Poate ideea cu cartea electronica sa aiba ceva viata mai indelungata, insa intreb: e vreo metoda sa se dezactiveze varianta electronica atunci cand calatorul coboara din tren? Ma indoiesc. Cum opresti pe cineva sa ia cartea daca nu e in tren? Dovada downloads de care se discuta. Daca compania e ok cu raspanditul de ebooks gratuit in populatie se va intampla una din doua: ori sunt titluri de care nu-i pasa, ori isi asuma riscul sa nu vanda pe bani. Mie imi iese cu virgula.
Ce sa-i faci, critical thinking asta ma omoara. Voi ii ziceti carcoteala?
Sabina, eu am vorbit civilizat. Nu gasesti?
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui cruis Pe mine ma amuza atitudinea unora la opinii diferite. Eu comentez aici ideea din punct de vedere al afacerii si este foarte subtire, m-ar surprinde sa functioneze. Degeaba comentati ca nu are nimic de-a face cu nimic: daca nu va oferi ceva inapoi companiei de carti, nu va dura. E doar logica, imi pare rau ca primeaza idealismului. Poate ideea cu cartea electronica sa aiba ceva viata mai indelungata, insa intreb: e vreo metoda sa se dezactiveze varianta electronica atunci cand calatorul coboara din tren? Ma indoiesc. Cum opresti pe cineva sa ia cartea daca nu e in tren? Dovada downloads de care se discuta. Daca compania e ok cu raspanditul de ebooks gratuit in populatie se va intampla una din doua: ori sunt titluri de care nu-i pasa, ori isi asuma riscul sa nu vanda pe bani. Mie imi iese cu virgula. Ce sa-i faci, critical thinking asta ma omoara. Voi ii ziceti carcoteala? |
Asta este o observatie foarte buna ...cum adica cartile alea vor fi download-abile doar in tren ? Nu se poate asa ceva ... Probabil ca va exista o biblioteca de carti care se vor putea download free, intr-o anumita perioada de timp. Ca esti in tren sau nu, are zero relevanta ...tot ce ne trebuie este "shoapta" ca sunt valabile si o conexiune la Internet, asa cum s-a intamplat chiar acum. S-ar putea, in conditiile astea ca statistica sa iasa mai de succes la cartile pe suport electronic decat pe alea legate cu lantzul. Pai numai o shoapta pe DC si ii convingem pe statisticieni ca "ne place sa citim electronic in tren" - yeah, right !
Ce am subliniat este iar adevarat ... dar macar e bine sa subliniem ca esecul nu se datoreaza calatorului roman analfabet ci proiectului prost gandit din start.
P.S. Oare de ce lantz s-o fi legat Alinuk azi ?
alinuk spune:
mai era sa ma leg de tren, sa vad cum ajunge la destinatie
..dar am gasit un coleg la Galati care a spus ca face el o verificare la sosire
in trenul care a plecat spre Galati au fost 64 de carti, diferite, 64 de titluri!
titlurile mentionate de mine aici, erau doar cateva exemple
si acum, ia ghiciti!!!
cum credeti ca a ajuns trenul la destinatie????
cu toate cartile la locusorul lor, duios inlantzuite
Alinuk
si ostrogotzii din dotare: Andu mik (3 ani) si Teo voinik (5 ani)
De dragul Artei
............................................................................
Nimic nu-i intamplator!
............................................................................
alinuk spune:
cred ca s-a mai scris aici
primele incercari cu acest proiect au fost la Metrorex si RATB
la RATB in doua ore nu mai era nicio carte
la Metrorex in doua zile
mai vorbim peste o saptamana
Alinuk
si ostrogotzii din dotare: Andu mik (3 ani) si Teo voinik (5 ani)
De dragul Artei
............................................................................
Nimic nu-i intamplator!
............................................................................