Comportamentul Vanzatorilor in magazine
Raspunsuri - Pagina 2
natalia_nica spune:
Ar mai fi o explicatie a acestui comportament: tocmai pentru ca nu au chef de lucru, aceste vanzatoare te intreaba ce vrei, adica "daca vrei ceva zi si lasa-ma, daca nu, valea!". Asta de obicei mi se intampla prin magazinele unde le cam 'deranjez' pe vanzatoare.
Alte vanzatoare sunt instruite sa procedeze in acest mod, daca nu o fac sunt penalizate (e cam ca la McD -am lucrat acolo- unde TREBUIE sa intrebi clientul chestii de genul: "un sos nu doriti la cartofi?" sau "as putea sa va ofer o placinta cu visine?"). Cam asa...
nikol24 spune:
Va dau eu explicatia pentru ca am fost in postura feteleor
Pentru ca asa li se spune atunci le angajeaza.Un fel de instruire ca sa zic asa Am lucrat in ''tineretea" mea la 2 astfel de magazine ,unul in magazinul Unirea ,era 5 pe 5 si cum intra clinetul erai in spatele lui si al doilea in Plaza Mall unde era la fel .De ce? Asa considera conducerea ca trebuie abordat clientul,asta era strategia ,il vezi si stai ''calare''pe el sa nu se simta neabordat
msl1 spune:
Ca vinzatoare sint obligata de catre management sa "pescuiesc" clientii prin magazin pt ca: am un sales goal pe care daca nu il indeplinesc zilnic cu timpul devine motiv de dat afara cu toate ca inca nu am auzit pe cineva sa fie dat afara din acest motiv, dar la o adica se poate invoca; si mie mi se pare extrem de deranjant cind intru undeva sa ma abordeze din prima fara sa ma lase sa ma uit; in timp am inceput sa fac diferenta si sa recunosc persoanele care sint intradevar interesate de ceva fata de cele care se uita sau sint in trecere pe cele din urma le las in pace; dar sint obligata de catre management sa salut pe toata lumea mai ales cind e vreun sef prin preajma; asa este aici banuiesc ca asa este si prin ro.
cris_09 spune:
Am fost si eu in postura fetelor.
Angajatorii aveau cea mai horror strategie
Eram 5 vanzatoare,cand intra clientul,prima care ii spunea buna ziua trebuia sa-l urmareasca si sa-i ofere ajutorul.
Era bataie intre fete,cum intra omul,cum se inghesuiau sa zica buna ziuapentru ca lucrau pe comision.
Cris ,mami de pui nazdavan,Sebi ,www.eticker.co.za/tickers/7raxakae7qnsuro8.png" target="_blank">14.05.2010
oanap85 spune:
pe mine ma deranjeaza cele care fac observatii cand merg cu copiii.. stiti cum sunt ei, mai pun mana pe o jucarie,un papuc,:)acu vreo 2 saptamani una mi-a zis sa-mi educ copilul ,zice"cum ii spui unui copil de 2 ori sa stea intr-un loc si el nu asculta?"
am iesit rapid de acolo ,in gandul meu ,sperand sa nu aiba copii.
in ce priveste agasarea clientilor :si eu lucrez,sau mai bine spus am lucrat,in domeniu ,insa intr-un magazin unde stateam dupa tejghea, iar clientul daca vroia ceva imi cerea ,asa ca nu ma repezeam sa-l intreb" ce doriti?",de altfel nici mie nu-mi place sa fiu intrebata ,daca e sa iau ceva spun
Mami de ingerasi :David(25.10.2006)Paul (15.05.2009)si Anastasia(25.02.2011).
http://s878.photobucket.com/albums/ab348/oanap85/
viviana spune:
Lasa ca nici noi clientii nu suntem mai cu mot.
Cand caut ceva si nu vine nimeni sa ma intrebe de sanatate ma oftic si mi se pare lipsa de bun simt sa fiu lasata in plata domnului. Ma simt ca fiica ploii.
Cand doar baleiez cu privirea fara a vrea sa cumpar cumpar si ma agaseaza cu intrebari iarasi ma oftic ca nu sunt lasata sa-mi practic "sportul" preferat in liniste.
Deci?
Alizee spune:
Eu nu prea inteleg de ce este asa o problema cand clientul este intrebat daca doreste ceva. Eu intotdeauna raspund ca deocamdata ma uit, iar daca o sa vreau ceva, ii spun.
Nu ma refer la vanzatorii, care te iau in primire si iti turuie intr-una cuvinte peste cuvinte, incercand sa te ameteasca pt a cumpara ceva, orice, chiar daca il vei arunca ziua urmatoare, fiindca iti este inutil.
allinta
A fi fericit nu inseamna ca totul este perfect.
Inseamna ca te-ai hotarat sa privesti dincolo de imperfectiuni.
Rufus spune:
Citat: |
citat din mesajul lui cris_09 Am fost si eu in postura fetelor. Angajatorii aveau cea mai horror strategie Eram 5 vanzatoare,cand intra clientul,prima care ii spunea buna ziua trebuia sa-l urmareasca si sa-i ofere ajutorul. Era bataie intre fete,cum intra omul,cum se inghesuiau sa zica buna ziuapentru ca lucrau pe comision. |
Da, da...asa e intr-un freeshop la o vama, cum te uiti la ceva, vin niste fete/baieti, imediat. Am vazut ca pe produsul pe care-l pui in cos trec niste cifre, pe eticheta cu pret...la un moment dat am intrebat ce-i cu cifrele alea, mi-au zis ca e codul lor personal. E dovada lor ca se intereseaza de client. Sau o fi comision. Asa ca...tot de la imparatie se trage.
Rufus, Tora si iadele
bird70 spune:
Mie cel mai mult imi plac magazinele alea unde in fiecare raion este o 'statie' din aia unde poti verifica preturile si unde exista un buton pe care apesi cand ai nevoie de ajutor. Apesi pe buton, apare cineva si poti sa intrebi ce te intereseaza sau ce nelamuriri ai. Nu imi place sa ma urmareasca cineva si sa ma agaseze cu intrebari.
Health is a state of physical, mental and social wellbeing and not merely the absence of disease or infirmity . World Health Organisation
I'm not insane, my mother had me tested! Dr.Sheldon Cooper